Viitoarea generație Honda Jazz va fi prezentată în 24 octombrie: modelul niponilor va fi disponibil în Europa doar în versiune hibrid

Publicat joi, 26.09.2019 11:23 de Cornel Șocariciu

Noua generație Honda Jazz (Fit) va fi prezentată oficial în cadrul Salonului Auto de la Tokyo din 24 octombrie. Modelul promite să ofere spațiu generos pentru toți pasagerii.

În cadrul Salonului Auto de la Frankfurt, oficialii Honda au confirmat că noua generație Jazz va fi disponibilă pe piața din Europa doar cu un sistem hibrid de propulsie.

Acum, reprezentanții companiei nipone au anunțat premierele pregătite pentru Salonul Auto de la Tokyo, eveniment care își deschide porțile în 24 octombrie. Pe lista constructorului japonez apare și noua generație Fit (Jazz), denumirea comercială a modelului de clasă mică utilizată pe piețele din Japonia, SUA și China.

Producătorul japonez menționează că noua generație a modelului subcompact va oferi în continuare spațiu generos pentru toți pasagerii, în timp ce trenul de rulare va fi dezvoltat pentru a oferi confort sporit. În ceea ce privește sistemul de propulsie pregătit pentru piața europeană, viitorul Jazz va miza pe un sistem hibrid asemănător cu cel utilizat în prezent de CR-V Hybrid.

SUV-ul este echipat cu un motor pe benzină de 2.0 litri i-VTEC, un motor electric și un set de baterii. Alături de acest ansamblu, CR-V Hybrid dispune și de un motor/generator secundar și o transmisie cu raport fix. În cazul lui Jazz, motorul cu ardere internă de 2.0 litri va fi înlocuit cu unul de un litru sau 1.5 litri. 

  • Edikkk, joi, 26.09.2019 11:30

    Este un hibrid nou, foarte interesant, apropiat ca sistem de e-power, e-tech şi ce este bun că in ultima treaptă de viteză, un mod de a spune... trimte puterea direct din motorul termic către rulare fără a avea pierderi prin invertor oricum un sistem foarte fiabil şi bun de condus. Bravo Honda.

  • @Edikkk, joi, 26.09.2019 12:55

    Foarte bine punctat ! Pare un sistem hibrid facut cu fiabilitatea in caietul de sarcini. De studiat si sistemul HSD al Toyotei, mai ales generatiile de la a treia incoace, extrem de fiabil si el, practic nu ai cum sa-l strici, indiferent daca esti un sofer cu experienta si intelegi arhitectura sistemului, sau un incepator habarnist in tehnica, care mai faci gafe in sofat.

  • 68018254, joi, 26.09.2019 14:50

    Un incepator habarnist in tehnica, care mai faci gafe in sofat mi-a dat un minus gratuit. Nu a fost nicio intentie de a jigni pe nimeni. Asa am fost toti la inceput. Dar nu e nicio problema. Daca m-a taxat pentru ca am spus ca HSD-ul e extrem de fiabil, ii recomand sa aprofundeze subiectul si sunt convins ca-mi va da dreptate apoi.

  • Edikkk, joi, 26.09.2019 14:50

    Da, exact şi sistemul Toyota este foarte fiabil

  • LauCalin, luni, 30.09.2019 12:00

    Mai bine nu o aduc deloc in Europa. Versinea asta sigur va fi f scumpa (estimez aprox 20000 de euro) si nu stiu cine va renunta la un Civic, Corolla hybrid sau Golf dotate f ok, in detrimentul unei masini mici, de la Honda. Aveam de gand anul viitor sa-mi iau Jazz si chiar m-am bucurat ca modelul asta va avea o noua generatie in curand. Dar daca vine in Europa doar ca hibrid, in conditiile in care oricum Honda nu face cele mai ieftine masini, inevitabil tot la Toyota Corolla ma uit. Macar aia e cu o clasa mai sus si inevitabil se simte lucrul asta in tinuta de drum cel putin. Si stai putin, ca vine si Golf 8 in curand. Cu alte cuvinte, oricat de buna ar fi masina asta, ramane una de clasa mica, din segmentul de volum, cu tehnologie de top, dar cu preturi astronomice.