Volkswagen anunță un nou concept electric: ID Space Vizzion este un break cu autonomie de 590 de kilometri care va fi prezentat în 19 noiembrie

Publicat vineri, 08.11.2019 10:31 de Daniel Popescu

Volkswagen va prezenta în 19 noiembrie un concept electric pe nume ID Space Vizzion cu autonomie de 590 de kilometri care împrumută elemente de la GT-uri și SUV-uri și care va primi o versiune de serie în 2021.

Volkswagen a anunțat deja o gamă variată de modele electrice din gama ID pe care le va lansa pe parcursul următorilor ani, însă constructorul german are încă o surpriză pregătită pentru Salonul Auto de la Los Angeles.

În cadrul acestui eveniment, Volkswagen va prezenta în 19 noiembrie un nou concept electric, care a primit numele ID Space Vizzion. Pentru moment, nemții ne oferă câteva teasere și susține că noul concept va face parte dintr-un segment complet nou de piață.

Așa cum sugerează și designul din teasere, ID Space Vizzion va lua în principiu forma unui break, însă Volkswagen afirmă că modelul va împrumuta numeroase elemente caracteristice pentru un Gran Turismo, dar și spațiul interior generos al unui SUV.

Dezvoltat pe platforma MEB a Grupului Volkswagen, ID Space Vizzion are un design aerodinamic special care îi va permite să ajungă la o autonomie de 590 de kilometri (WLTP), însă pentru moment producătorul nu oferă detalii despre capacitatea bateriei sau sistemul de propulsie.

Pe de altă parte, Volkswagen oferă și două teasere cu interiorul, care arată că acesta va fi complet digitalizat, urmând să fie echipat inclusiv cu un ecran de mari dimensiuni pe post de consolă centrală. De asemenea, în procesul de fabricație va fi utilizată și AppleSkin, o piele artificială care include și materie reziduală de la producția de suc de mere.

Volkswagen ID Space Vizzion va primi o versiune de serie la sfârșitul anului 2021, iar aceasta va fi comercializată în Europa, Statele Unite și China.

Via Volkswagen

  • ACE - Craiova, vineri, 08.11.2019 10:46

    Dubla blasfemie - cum Doamne': 1) ecran a la TESLA ?! 2) bord aerisit tot a la TESLA?!

  • zarnesteanu, vineri, 08.11.2019 11:11

    Din cate vad avem o cursa paralela. Masinile termice incep sa treaca constant de 500 CP, iar cele electrice de 500 km raza de actiune.

  • @zarnesteanu, vineri, 08.11.2019 11:28

    Vezi ca raza de actiune nu e tot una cu autonomia... cel putin la avioane inseamna ca se mai pot si intoarce in apoi la baza... raza de actiune de 500 km inseamna 1000 km autonomie...

  • DLP, vineri, 08.11.2019 11:28

    In curand, pentru a asigura autonomii cat mai mari, intreaga masina va incepe cu bateria si se va termina la capatul celalalt al acesteia. Intreaga masina (daca se va mai chema astfel) se va construi in jurul/deasupra bateriei. PS Posibil sa se cheme baterie (sau pile electrique pt cunoscatori) plimbatoare cu roti

  • @ACE- Craiova, vineri, 08.11.2019 11:30

    daca bordu (inafara de tableta) si fetele usilor nu ar semana izbitor de mult cu passat B6, te-as mai crede, iti recomand sa vizualizezi cateva poze si sa faci comparatie :)))))) PS: cand s-a lansat B6, Musk culegea linii de design de la marii producatori Atentie!!! vorbim de design aici!!!!

  • @DLP, vineri, 08.11.2019 11:32

    eu ii zic tableta cu roti:)

  • @ACE- Craiova, vineri, 08.11.2019 11:34

    e vorba Tesla Model 3 in caz ca nu stii la ce model ma refer ca si rezultat de inspiratie :)

  • andrei, vineri, 08.11.2019 13:25

    bordul ala "aerisit" de la tesla 3 sa il folosesti tu. sa stau sa umblu in meniuri dupa chestii esentiale, nu mersi. da, imi place simplificarea, dar nu cand imi risca siguranta, de dragul ideii de simplificare. a nu se intelege ca nu apreciez tesla per ansamblu.

  • X, vineri, 08.11.2019 13:45

    In domeniul auto lucrurile sunt in plina rearanjare/dezvoltare. Idei, aliante care pareau imposibile acum 4-5 ani devin deja certitudini fie ca ne plac sau nu. De exemplu: 1) Toyota (ex/actual nr. 1 mondial in vanzari) se aliaza cu firma BYD (China) care este un producator puternic de masini electrice pentru a produce Corolla electrica (Levin). 2) Peugeot-Citroen preia Opel si apoi Alianta Fiat-Chrysler dupa ce are o evolutie foarte buna dpdv financiar. 3) VW care prevedea (alaturi de ceilalti mari producatori mondiali) un faliment garantat si ultrarapid al firmei Tesla trage cu ochiul la modelele acestuia in conditiile in care Tesla va anunta in foarte scurt timp unde va deschide fabrica din Europa 4) Nimeni nu mai poate garanta ca un producator isi va mai putea face planuri de afaceri de unul singur, pe termen lung, fara colaborari cu altul/altii mai mici sau mai mari determinati sa raman pe piata pe mai departe 5) Daca VW reuseste sa faca produse moderne, cautate de publicul larg, cu autonomie mare si fiabilitate buna, succesul va fi garantat chiar daca nu este deloc usor sa schimbi o tehnologie cu alta, din mers

  • Edikkk, vineri, 08.11.2019 14:02

    Autonomie de 300km este îndeajuns pentru Europa. Nu că nu ar fi bun şi 600km! Sigur. Dar ideea este că se vor încarca 80% din 300 km în 12-20 minute şi atunci baftă, nu e chiar aşa gravă autonomia.

  • Edikkk, vineri, 08.11.2019 14:05

    Nu că se vor încarca.... se încarca deja Tesla şi Audi e-tron Şi Mercedes EQC este foarte aproape de aceste cifre. Şi când te gândeşti că Mercedes EQC şi Audi e-tron sunt prima versiune a unor prime maşini electrice ale acestor producători dar hai să vedem generaţia 2 sau 3 ... atunci să vezi, maşinile termice nu vor mai avea nicio şansă.

  • andrei, sâmbătă, 09.11.2019 08:58

    asa e, dar chestia e ca 90% din oameni nu au nici ei vreo sansa sa aibe masini gen e-tron mercedez eqc sau tesla s. adica pot ajunge ei si la generatia 100, daca tu nu iti poti lua, degeaba.

  • Edikkk, sâmbătă, 09.11.2019 09:42

    Da, corect Andrei dar prima dată trec maşinile de lux după care în 5-10 ani să aibă şi cele de volum.