Volkswagen nu se grăbește să dezvolte vehicule comerciale electrice: “Îi lăsăm pe alții să testeze întâi piața”

Publicat marţi, 26.09.2017 16:34 de Petre Barac

Volkswagen preferă să rămână deocamdată în spatele Tesla și Daimler când vine vorba de lansarea unui vehicul comercial electric.

Piața pentru camioanele electrice este încă în stadiul de formare, cu Daimler și Tesla printre primele companii care s-au aventurat pe acest sector.

Grupul Daimler a lansat primul său camion electric, Mitsubishi Fuso eCanter, cu o autonomie de 100 de kilometri. Tesla va prezenta pe 26 octombrie un

cap-tractor full-electric pentru camioane cu autonomie cuprinsă între 320 și 480 de kilometri.

În schimb, Volkswagen nu se grăbește pe acest segment al vehiculelor comerciale electrice. Compania spune că va aștepta ca alți producători să testeze piața înainte să facă vreo mutare.

“Tesla a stabilit deja niște standarde importante în industrie. Noi, însă, vrem să mai verificăm de câteva ori dacă standardele sunt cele corecte,” spune Andreas Renschler, membru în board-ul VW despre o posibilă intrare a companiei pe segmentul vehiculelor comerciale electrice.

Via Insideevs

  • Edikkk, marţi, 26.09.2017 17:23

    se dovedeste inca odata ca grupul GERMAN VAG este unul inapoiat si ca dezvolta masini electrice doar silit de China ! in rest, ei ar da cu dieselu inainte pana in 2500 fara nici-o jena ce incalzire globala, reducerea procentului de oxigen din atmosfera, cancere pulmonare,.... profitu sa fie si ego-ul clientilor pe masura

  • vianu, marţi, 26.09.2017 18:02

    @dan_grc :)) o observatie, ceva?

  • ACE - Craiova, miercuri, 27.09.2017 06:33

    Scania si Volvo lucreaza si ele in acest domeniu chiar la nivel avansat.... Rezultatele spre autonomie electrica chiar - vor apare in doar cativa ani, dupa realizarea multor teste practice, cresterea increderii consumatorilor si modificarea legislatiilor nationale ....

  • inexorabil, miercuri, 27.09.2017 08:19

    “Nici-o” grijă, Mafioso, Diesel-ul nu va pieri decât, eventual, odată cu planeta…Să-ţi dezvălui ce tip de poluare pe mine, unul, mă şi afectează, mă şi aduce la exasperare: logoreea mediatică din fiecare ziulică despre doctrina şi jurisprudenţa penală. Şi să-mi explici dacă va dispărea şi monstruleţul de aici: http://www.dieselarmy.com/engine-tech/engine/dynamic-diesels-inside-the-worlds-largest-engine/ PS: Cel mai bun Diesel pe care l-am avut vreodată la dispoziţie era instalat pe o…Toyota. Incredibil cum funcţiona motorul şi după 20 de ani de la fabricaţie. Normă de poluare: non-Euro. Nu ţi-am auzit indignarea civică prin ’90. Sau pe atunci inhalai noxele în faza de morulă?

  • vlad, miercuri, 27.09.2017 12:32

    Nu stiam ca grupul Daimler a achizitionat marca Mitsubishi...

  • claudiu29dmc, miercuri, 27.09.2017 16:02

    De ce nu ma mira? Pentru ei e mult mai rapid si mult mai putin costisitor un software pentru emisii.

  • ignis, miercuri, 27.09.2017 16:10

    Știre nouă, poaspătă. "VW's Scania truck firm fined €880m by EU for price fixing." Ca să vorbim de altă schemă VW, de data asta la vehicule comerciale. Unde se duce mia să se ducă și suta, adică ceva sub un miliard