Volkswagen oprește temporar producția lui ID Buzz din cauza unor probleme la acumulatori

Publicat marţi, 28.06.2022 10:35 de Tiberiu Safta

Potrivit unei publicații germane, Volkswagen a suspendat producția noului monovolum electric ID Buzz după doar câteva săptămâni de la debutul acesteia. Oprirea producției vine din cauza unor probleme la acumulatori, care nu se apropie de parametrii impuși de Volkswagen.

Noul Volkswagen ID Buzz a intrat în producția de serie la începutul lunii iunie. Modelul a fost prezentat în martie și este deja disponibil pe mai multe piețe din Europa, inclusiv în România. Pe piața noastră, Volkswagen ID Buzz pornește de la 57.992 de euro.

Însă, la aproape o lună de la debutul producției, Volkswagen a fost nevoit să oprească temporar producția monovolumului electric. Informația a fost redată de către publicația germană Hannoversche Allgemeine Zeitung, care precizează că producția lui ID Buzz a fost oprită din cauza unor probleme apărute la acumulatori.

Conform publicației, Volkswagen a încheiat un parteneriat cu un furnizor nou de baterii, care să producă acumulatori pentru ID Buzz. Constructorul german a descoperit, în schimb, probleme de calitate la bateriile modelului. Unele celule și module ale acumulatorilor sunt defecte, iar asta a forțat Volkswagen să oprească producția lui ID Buzz pentru cel puțin o săptămână.

Mai mult, performanțele acumulatorilor nu îndeplinesc parametrii impuși de Volkswagen. Asta înseamnă că bateriile nu pot oferi autonomia promisă din cauza unor căderi de tensiune.

Din fericire, această problemă afectează doar modelul ID Buzz. Celelalte modele electrice ale companiei din Wolfsburg folosesc acumulatori produși de furnizori diferiți. Până acum, au fost produse 500 de exemplare ID Buzz, dar niciunul nu a fost livrat către clienți. Asta înseamnă că Volkswagen va putea rezolva problema fără să fie necesară o campanie de rechemare.

Volkswagen are în plan să construiască 15.000 de exemplare ID Buzz în acest an. Capacitatea de producție a acestui model va crește la 130.000 de exemplare pe an după ce este încheiată faza de lansare.

via InsideEVs

  • eu, marţi, 28.06.2022 14:53

    2 sparcaieli verbale in care inexopixu bate campii. nu e ca si cum si-ar iesi din norma, dar ma intreb daca mai e cineva prin redactie care sa faca putina igienizare prin sectiunea de comentarii.

  • Dutz, marţi, 28.06.2022 18:57

    Nu ma bucura problemele nimănui, si nu-i mare surpriza la ce diversitate de sisteme si aspecte tehnice sunt acuma sa fie probleme. Lăsând la o parte chestiunea cu problema, tot nu-i văd sensul mașinii in cauza, caroserie, preț etc. Vom vedea, dar văd un rateu mare…

  • inexorabil, miercuri, 29.06.2022 00:21

    On topping: ce ID, oameni buni? Precum am mai istorisit pe aici, sunt mândrul posesor al unui T3 Caravelle Syncro, cu 9 locuri, producţie 1987. Ce-i drept, motorul originar (1.6 TD) a fost cam “copt”, prin urmare l-am înlocuit cu 1.9 TD de la un T4. Dar nu puterea nominală şi nu cuplul motor constituie punctul forte şi farmecul modelului, ci uimitoarele sale abilităţi off-road. Plus că am “înălţat” tancul cu 6 cm, în total gardă la sol de 45 cm. Nicio maşină nu este perfectă, prin urmare există şi o carenţă: fără servo…Dar bracarea roţilor directoare este de aşa natură, încât pot întoarce pe spaţii mai înguste dintr-o singură manevră. Şi nu ştiu la ce tratament (la Uzina VWN din Hanovra) a fost supusă tabla de caroserie, dar cert este că nimic altceva din lumea auto nu-mi creează această impresie de soliditate extremă, implicit de siguranţă în trafic. Mai trebuie puse la punct nişte aspecte de estetică interioară şi presimt că voi lansa nişte aventuri…youtubiste (pentru iubitorii genului ). Obiectivul mai înalt şi mai îndepărtat este pătrunderea în clubul “syncronauţilor”.