Volkswagen Phaeton facelift costă 64.051 euro în România

Publicat marţi, 24.08.2010 15:33 de Bogdan Mirică

Volkswagen a anunţat astăzi lansarea oficială a modelului Phaeton, pe piaţa din România. Versiunea entry-level, un diesel de 240 de cai putere, costă 64.051 euro, cu TVA inclus.

La patru luni de la lansarea sa oficială, în cadrul Salonului Auto de la Beijing, faceliftul lui Volkswagen Phaeton ajunge şi în România. Vârful de gamă al constructorului din Wolfsburg încearcă astfel să mai spele din rezultatele dezastruoase ale modelului pre-facelift, propunând publicului o faţă ceva mai îngrijită şi o listă de echipări ceva mai generoasă.

Noul Phaeton este disponibil pe piaţa din România cu mai multe motorizări diesel şi benzină, cu şase, opt şi chiar 12 cilindri. Versiunea entry-level pe benzină rămâne unitatea V6 de 3.6 litri şi 280 de cai putere, care pleacă de la 68.703 euro, cu TVA inclus. De cealaltă parte, dieselul V6 3.0 TDI se poziţionează ceva mai jos decât omologul său pe benzină, preţul fiind fixat la 64.051 de euro, cu TVA inclus.

Gama de motorizări va include însă şi alte două propulsoare pe benzină, un V8 de 4.2 litri şi 335 de cai putere şi un vârf de gamă W12, capabil să livreze 450 de cai putere. Acesta din urmă poate ajunge la un preţ de plecare de 115.101 euro cu TVA. Toate versiunile de propulsie sunt conectate la transmisii cu şase rapoarte, cinci trepte în cazul lui W12.

Pentru cei care îşi doresc varianta cu ampatament mărit a limuzinei germane, trebuie sa subliniem faptul că numai preţul versiunii entry-level ajunge la 73.277 de euro cu TVA. Dacă îndrăznim să privim şi mai sus, versiunea W12, cu tracţiunea integrală 4Motion şi mult mai mult spaţiu pentru pasagerii de pe locurile din spate, poate atinge un preţ final de 121.286 de euro,

via | volkswagen

  • stefan, marţi, 24.08.2010 16:15
    phaetom

    au scos varianta 5.0 v10 diesel 313cp?

  • unckle, marţi, 24.08.2010 16:15

    cam scump . . . inca sub ce 3 "mari" dar totusi . . .

  • Mirela_, marţi, 24.08.2010 16:18

    Cred ca este prea mult totusi pentru un VW.Nu ma pricep la masini dar daca as avea banii aia as cumpara altceva cu siguranta.

  • Marius, marţi, 24.08.2010 16:32
    VW Phaeton

    Explicatia este simpla. Trebuie sa fie o masina cu un foarte bun raport pret-calitate-performanta. Dar nu este pe piata ca sa rupa gura targului. Este mai mult o prezentare de imagine, de forta, un fel de vitrina tehnologica a brandului VW. Poate doar un mare pasionat al acestei marci sa dea banii astia pe VW Phaeton. Sau ar mai fi o optiune foarte buna ca masina second hand....de ce nu?

  • VW, marţi, 24.08.2010 16:53

    Phaeton W12, 4 motion,suspensie pe aer, navigatie cu Google Maps, camera video frontală pt a „vedea” semnele rutiere, sistemul permite de asemenea recunoaşterea şi afişarea semnelor de „depăşire interzisă” - o premieră mondială în acest domeniu, Sistemele „Front” şi „Side Scan” se află în dotarea noului VW Phaeton pentru prima oară. „Front Scan” poate opri complet vehiculul în circumstanţe extreme, atunci când senzorii detectează un obstacol în faţă. „Side Scan” monitorizează zonele din jurul vehiculului schimbând direcţia automat pentru a menţine siguranţa maşinii. Voi ( unckle si Mirela )impreuna nu aveti banii nici de o portiera de phaeton dar comentati pe aici.

  • razvan1, marţi, 24.08.2010 17:28
    :)))

    sa inteleg ca esti vreun smecher cu 3 golfuri in curte???.....nu ai voie sa iti mai dai cu parerea pe un site daca nu ai masina aia???...asta arata ca ori esti mai varza ca ei ori nu ai mancat 1 an sa iti iei un ww!

  • Eu, marţi, 24.08.2010 17:38

    Vorbeste cel cu "ww" :|

  • ironR, marţi, 24.08.2010 17:45
    le fac oare degeaba?

    Sincer eu am vazut 2-3 in tot bucurestiul, ele or fi mai multe, dar poate nu le vad eu. Chiar merita oare? si in ce conditii? @VW - vede si semnele de limitare a vitezei din tara noastra? ca daca le vede e grav! trebuie dezactivata ca sa ajungi in timp util undeva. Probabil ca nu am vazut multe in ro pt ca nu au ce cauta aici. Parerea mea e ca astfel de masini sunt facute pt a vedea maxima tehnologie ce poate fi oferita de o anumita uzina.

  • JJ, marţi, 24.08.2010 18:27
    Phaeton

    Nemtii nu o cumpara pt simplul fapt ca este vw. Ei considera ca nu are rost sa dai atatia bani pe un paeton, mai ales ca A8 este cu cateva mii de euro mai mult.

  • mircea1380, marţi, 24.08.2010 19:06

    Da, motorul V10 TDI a iesit din productie deoarece nu respecta normele Euro5 -> grea lovitura pentru VW. A8 3.0 TDI quattro tiptronic: 79402 Euro DDP 730d M6: 78740 Euro DDP S350 CDI: 79484 Euro DDP Chiar e scump Phaeton-ul ??? Din pacate, pierderea Phaeton-ul este lipsa unei traditii a VW in acest segment, dar - asa cum spunea Marius - este o vitrina tehnologica a VW. Pacat...

  • mihai2001, marţi, 24.08.2010 19:20
    Arata la fel ca...

    Nu stiu de ce cumpara lumea Phaeton NOU...arata apr la fel ca un WV PASSAT din 2000....suntem in 2010 si pana si WV PASAT arata altfel. Si ganditi-va ca e un model premium care are ceva concurenti cu modele de top....si in marie de design. P.S. in afara faptului ca e mai ieftina decat un seria 7 sau E-Klass...nu cred ca are cineva suficiente motive.

  • Dan, marţi, 24.08.2010 20:47
    VW Group l-a angajat pe "Mr. Opel" , Hans Demant

    http://europe.autonews.com/apps/pbcs.dll/article?AID=/20100824/ANE/100829939/1317

  • ALEX, marţi, 24.08.2010 20:50
    89,500 Miles In The World’s Best Car

    http://www.leftlanenews.com/89500-miles-in-the-worlds-best-car-op-ed.html

  • LauCalin, marţi, 24.08.2010 22:36

    Nu inteleg de ce VW se incapataneaza cu masina asta. E adevarat ca daca e sa gandim "la rece" poate ca pretul ar fi ceva mai mic in comparatie cu A8, Seria 7 sau Clasa S iar dotarile ar fi mai multe (alt motiv sa se vanda nu vad), dar cine se gandeste la 5000-10000 de euro in plus sau in minus cand e vorba de peste 60000 de euro? Pentru ca, eu cred ca cine isi permite sa dea 65000 de euro pe un Phaeton cu multe dotari, isi permite sa mai puna inca 10000 de euro pentru un Seria 7 dotat la fel. VW are un renume de constructor bun de masini mici, compacte, medii, vanuri, off road-ere sau monovolume, nicidecum de masini de lux, acolo unde VAG e prezent cu A8. Deci eu cred ca in segmentul lux ar trebui lasat A8 sa isi faca treaba.

  • RTI, marţi, 24.08.2010 22:48
    esec

    in acest segment , pretul nu este primul argument iar atul vw este tocmai pretul ps. si daca tot esti indragostit de leduri audi ofera mai multe

  • demonel, miercuri, 25.08.2010 03:38

    nu stiu de ce se incapataneaza cu masina asta... poate pentru simplul motiv ca pot si-si permit. probabil masina e foarte foarte buna dar pe ea scrie "masina poporului" si asta o penalizeaza la capitolul prestanta fata de ceilalti competitori. daca masina arata la fel dar scria pe ea audi, se vindea mult mai bine, zic si eu...

  • Vali, miercuri, 25.08.2010 10:18

    Daca nu avea leduri, era mai frumos ca A8, pardon A4 mai mic. Pacat ca pune leduri, daca taranii cer leduri pt AUDI, macar la asta trebuia fara.

  • Blue, miercuri, 25.08.2010 11:57
    Ciudat

    Ma uit cu stupoare, si observ ca multi dintre cei care urla prin comentarii ca astia care au BMW, Audi sau Mercedes sunt niste tarani, cocalari, snobi etc si ca ei care au cate o frantuzoaica, sau o japoneza sunt etalon al inteligentei si bunului gust, acum declara convinsi ca masina asta va fi un esec pt ca scrie pe ea VW si marcile amintite mai sus. Eu ma intreb: daca-i puneam in frunte o stema de Honda, Volvo sau Lexus ce-ati mai fi spus? Cat despre masina, nu uitati ca atunci cand a fost lansat Phaeton era peste toate masinile din clasa ei, era un etalon. Acum nu mai este, dar exista o diferenta de pret. La cei 15000 Euro cum spunea Mircea1380, mai adaugati si optionalele in plus cu care vine Phaetonul si va garantez ca ajungeti la o diferenta de aproape 25000. Se merita? Pentru unii da, pentru unii nu. Dar cu siguranta ca sunt oameni care nu pun prea mult pret pe iesitul in evidenta in parcarile de la Mall si nici pe caracterul sportiv al unei asemenea masini. Ei vor confort si tinuta de drum, iar masina asta lor li se adreseaza. Si intelegeti: LEDurile vor deveni OBLIGATORII pentru ca va intra in viguare directiva UE, care spune ca toate masinile comercializate in UE incepand cu februarie 2011 trebuie sa fie echipate cu lumini de zi dedicate. Si cum LEDul este cea mai avantajoasa si mai eficienta tehnologie toata lumea o va folosi.

  • 1923`, miercuri, 25.08.2010 13:55
    @Blue

    daca avea in frunte o stema LEXUS, era intr-adevar un etalon de confort si fiabilitate ;) la banii pe care ii dai pe Phaeton entry-level (cu dotari COMPLETE cum vin variantele entry-level de la VW - AHHAHHAHAHHA) iti cumperi GS 450h Executive (medium line) si ai 16 cai in plus, motor HIBRID, si 30 cm in minus la ampatament - SI MULTE,MULTE DOTARI IN PLUS!!! si cu banii pe care ii dai pe phaeton full op e clar ca iti cumperi LS 600h Executive - n-are sens sa mai detaliez diferentele :))))

  • 1923`, miercuri, 25.08.2010 14:00
    @Blue

    "Si intelegeti: LEDurile vor deveni OBLIGATORII pentru ca va intra in viguare directiva UE, care spune ca toate masinile comercializate in UE incepand cu februarie 2011 trebuie sa fie echipate cu lumini de zi dedicate. Si cum LEDul este cea mai avantajoasa si mai eficienta tehnologie toata lumea o va folosi." tu chiar crezi ce spui? sau esti politician? daca e cum spui tu, inseamna ca DACIA ar trebui sa puna LEDuri pe LOGAN :))

  • Megadeth, miercuri, 25.08.2010 15:52

    VAG are in oferta asa : Skoda Superb Vw Phaeton AUDI A8 Bentley Mulsanne Porsche Panamera Urmeaza : Bugatti Galibier Asta inseamna oferta pentru toate gusturile si toate buzunarele.

  • Silverblade, miercuri, 25.08.2010 16:42
    discutii degeaba

    Fiecare poate spune ce vrea, dar masina (pana acum, cel putin) a fost un esec din punct de vedere comercial. In orice tara unde s-a vandut, inclusiv Germania. Asadar cine a gresit? Designerii? Inginerii? Marketingul?

  • Blue, miercuri, 25.08.2010 17:44
    Hai sa facem un exercitiu

    Tu de ce crezi ca aproape toate masinile incep sa fie echipate cu lumini de zi de tip LED? Ca s-au gandit ei ca asa e mai bine? Nu, pentru ca oricum vor fi obligati sa o faca. De ce? Uite aici dovada: http://ec.europa.eu/transport/road_safety/topics/vehicles/daytime_running_lights/index_ro.htm Gasesti stirea si pe multe alte site-uri, dar am vrut sa-ti dau ceva oficial, ai si un PDF acolo in care iti sunt prezentate reglementarile de siguranta in detaliu si motivarea acestora. Cate despre partea cu Lexusul pot sa spun ca esti complet in pom: 1) GS este in alta clasa, cum sa-l compari cu Phaeton? Pe langa banii aia ai uitat sa pui ACCIZA care e 3.5Euro/cm3, deci inca 12.000 ca e masina NonEU, deci nu ti-a iesit calculul. Si nu stiu ce dotari in plus visezi 2)LS600h - aici e si mai grav. Pai LS600h Executive (adica entry-level) costa doar 129.500 Euro, fata de Phaeton W12 115.000 care vine si cu peste 50 caluti in plus. Mai pune iar acciza, adica in jur de 17000 sa vezi cum iti dau calcule. Eu nu spun ca una e mai buna ca alta, vreau sa-ti demonstrezi ca vorbesti aiurea sa te alfi in treaba.

  • DKW, miercuri, 25.08.2010 17:50

    @Silverblade Phaeton nu a fost si nu este un esec. Este vorba de o strategie super bine pusa la punct sa arunci pe piata mai multe automobile din acelasi segment pentru a oferi mai multe posibilitati decat concurenta. Bugatti Veyron - nu este pe profit asta inseamna ca este un esec? Dupa voi Vw ar trebui sa scoata numai Polo si Golf ca astea fac cea mai mare vanzare. VAG au o conducere geniala, vor cumpara alfa romeo si vor re-lansa DKW ajutati de Suzuki.

  • Silverblade, miercuri, 25.08.2010 21:40
    ce-a inteles seriful...

    @DKW Bugatti Veyron a vandut toate unitatile pe care le-a produs deci nu este un esec, insa e o masina dintr-o cu totul alta clasa, se adreseaza cu totul altor cumparatori decat Phaeton si, in general, n-are nici o legatura cu problema in discutie. Phaeton ESTE un esec pentru ca n-a vandut nici pe departe numarul de unitati estimate, pentru ca toate modelele concurente (ale altor firme) au depasit-o clar la capitolul vanzari si da, pentru ca genereaza pierderi. Nici o firma din lumea asta nu-si propune sa produca marfuri care sa genereze pierderi - ar contrazice insusi scopul pentru care se fac afaceri. Sper ca nu te bate gandul sa-mi spui ca Phaeton-ul e produs din pura pasiune!...

  • octav_bmw, joi, 26.08.2010 20:29

    de banii aia mai bine cumpar ori un audi a8 ori un BMW seria 7.pretul este mult prea mare pentru un vw...asta doar daca nu l-au echipat generos

  • Rio, vineri, 27.08.2010 12:56

    Sincer, pana acum nu am vazut masina asta (generatia veche) decat in showroom si am umblat prin multe tari. Zicea cineva ceva de stema. Adevarul e ca tocmai din cauza stemei nu o sa se vanda. Adica, VW e masina poporului, daca vrei masina de lux mergi pe Audi sau BMW sau Mercedes. Parca atunci cand ai 65K Euro parca nu iti vine sa ii dai pe un VW, oricat de bine dotat ar fi. Adevarat, este o prejudecata insa este cat se poate de reala. Poate de-asta nici nu au investit prea mult in design. Arata ca un Passat mai colturos

  • Cascaval, luni, 30.08.2010 09:50
    Bravo Phaeton

    BRAVO VW.AM AVUT OCAZIA SA MERG CU UN PHAETON SI ESTE ABSOLUT DEMENTIALA MASINA DIN PC DE VEDERE AL CALITATII ANSAMBLARII,DOTARILOR ETC.ORICAND MI-AS CUMPARA UN SECOND.