Volkswagen Phaeton facelift debuteaza la mijlocul lunii

Publicat luni, 12.04.2010 16:11 de Bogdan Mirică

Volkswagen se va folosi de Salonul Auto de la Beijing pentru a expune in fata publicului chinez faceliftul operat pe limuzina Phaeton. Aceasta va prelua noua filosofie de design dar si noi motoare.

La mijlocul acestei luni, Volkswagen va expune in cadrul Salonului Auto de la Beijing un nou facelift operat in gama sa. De aceasta data este vorba despre nava amiral Phaeton, care vine sa se alature noii filosofii de design a constructorului german.

Revizuirea modelului vine la opt ani de la debutul modelului pe piata limuzinelor premium si are rolul de a face din Phaeton o berlina de lux, capabila sa afiseze stralucirea din primii ani de viata.

Modelul pentru productia caruia Volkswagen a construit o noua fabrica la Dresda, va adopta aspectul frontal regasit pe toate exemplarele constructorului german, cu o grila proeminenta, cu un spoiler discret si cu blocuri optice perfect aliniate conturului capotei. Nu vor lipsi nici luminile LED pentru rularea pe timp de zi, tehnologia urmand sa fie adoptata probabil si in cazul stopurilor.

Sub capota etalonului Volkswagen se vor afla noile motorizari introduse recent, in cadrul Salonului de la Leipzig, si pe SUV-ul Audi Q7. Ne referim aici la ambele versiuni pe benzina ale motorului V6 de 3.0 TFSI, care vin cu injectie directa si sistem de recuperare a energiei rezultate la franare.

Unitatea de baza ia locul vechiului V6 de 3.6 litri FSI si promite 272 de cai putere si 400 de Nm, in timp ce varianta mai puternica inlocuieste vechiul V8 de 4.2 litri FSI si garanteaza 333 de cai, alaturi de un cuplu de 440 Nm, resimtit intre 2900 si 5300 de rotatii.

via | autoblog

  • C-G-C, luni, 12.04.2010 16:23
    Depasit moral

    Eu nu inteleg de ce se incapataneaza VW sa produca o masina premium. Phaeton a fost un esec comercial similar cu VelSatis-ul celor de Renault (ambele masini excelente la raportul calitate/pret) si nu vad rostul acestui facelift, acum la 8 ani de la lansare. Probabil ca datorita imaginii foarte bune pe care nemtii o au in China s-au gandit ca mai este o paine de mancat cu acest Phaeton stiut fiind apetitul chinezilor pt masinile de lux. Si in acest ultim caz este de inteles resuscitarea Phaeton-ului in conditiile in care un facelift de genul celui din fotografii se realizeaza cu relativ putini bani, iar un eventual succes in China s-ar putea traduce prin niste benituri frumusele.

  • Dan, luni, 12.04.2010 16:31
    Poze spion cu VW Phaeton facelift

    http://www.leftlanenews.com/cars/image_popup/newgallery2.php?postid=20683&gallerynum=0&defimage=http%3A%2F%2Fphotos.leftlanenews.com%2Fphotos%2Fimageresizeronfly%2FphpThumb.php%3Fsrc%3D%2Fphotos%2Fcontent%2Fmarch2010%2Fvw-phaeton-2011-spy-5.jpg

  • @ C-G-C, luni, 12.04.2010 16:35
    Vanzarile VW Group in China au crescut in primul trimestru 2010 cu 60 %

    http://europe.autonews.com/apps/pbcs.dll/article?AID=/20100412/ANE/100419987/1131

  • M1, luni, 12.04.2010 17:02
    VW

    Daca ar scrie AUDI pe ea , s-ar vinde mult mai bine . parerea mea este mai frumos ca Audi . Bravo VW .

  • brck, luni, 12.04.2010 18:58
    phaeton

    phaeton imparte aceeasi platforma cu audi a8,ca design masina pare mult mai matura decat fratele audi,design cu linii conturate ferm,motorizarile sunt cam aceleasi,interiorul este discutabil,un pic cam "burghez" pt gusturile mele,multe insertii de lemn tinuta de drum demna de o limuzina,ca si confort peste audi a8 si bmw seria 7,se apropie de cel oferit de s classe,este masina de casa al statului papal in europa insuccesul vine din reticenta si chiar si din faptul ca practic phaeton este un alterego al a8 ului,a 8 ul avand o imagine mai buna de marca

  • slv83, luni, 12.04.2010 20:38
    vw

    N-a avut succes in Europa deoarece e canibalizat de A8, in timp ce VW e vazuta ca 'masina poporului' in timp ce audi e marca premium!

  • eu, luni, 12.04.2010 22:36
    wv

    hahahahaha ce trompeta,,,, doar atat,

  • abc_e?, luni, 12.04.2010 23:07
    @brck

    cum poti spune ca e la confort peste A8 si Seria 7 si ca se apropie de S? ai mers cu toate ca sa poti spune asta?

  • Blue, marţi, 13.04.2010 09:11
    buna masina

    Mi se pare cea mai cinstita masina acest Phaeton. Fara artificii, fara sclipiri, nu vrea sa para mai mult decat este. Desi este o limuzina parca nu are nimic vulgar in ea, nimic care sa spuna: "Fraierilor, uitati eu am, voi nu!" Am mers cu un Phaeton V6 si trebuie sa spun ca la capitolul confort sta extraordinar. Problema este o ca e o namila grea si sta cam prost cu dinamismul (cel putin fata de un Seria 7), insa ai si motoare pe masura, mai ales generatia noua.

  • Ionut, marţi, 13.04.2010 14:23
    Arata bine oricum

    Au revenit la linia clasica a designului, e ceva mai putin indraznet, ca sa spunem asa, ceva ce arata bine ca mai toate masinile lor. Nu cred ca mi-o voi putea permite vreodata....

  • erider, marţi, 13.04.2010 16:59
    mici corectii

    @brck / @slv83 - VW Phaeton imparte aceeasi platforma cu Bentley Continental, platforma Audi A8 e din aluminiu, a primelor doua din otel. Masina asta nu se vinde pentru ca cei interesati de o astfel de masina isi doresc sa se asocieze cu alt brand, nu stau sa "sape" care e mai buna. Pana si cei de la TopGear au cazut de accord ca este o masina absolut fantastica. Ca nu e comerciala... e alt ceva

  • pake, joi, 20.05.2010 23:52
    cati ati testat?

    Va salut, nu vreau sa jignesc pe nimeni, vreau doar sa intreb , cati dintre cei care sunteti impotriva modelului Phaeton ati testat sau macar ati urcat in aceasta masina? Eu detin una si pot sa spun ca am mers si cu A8 si cu seria7, modele2008 respectiv 2009. Seria7 e mai "nervos", iar Audi pare mai bine inchis. Niciuna din limuzinele BMW sau Audi nu iti da senzatia pe care ti-o da Phaeton-ul, e tot ce iti poti dori in materie de retro, clasic, discretie...ai impresia ca plutesti, parca esti cu barca nu pe sosea, nu simti nimic, nu auzi nimic de afara...iti provoaca un zambet larg si te face sa "adormi" Niciodata nu m-am simti obosit cand am coborat din ea, si nu am facut numai drumuri de 4-500km, am mers si 1200 fara oprire(cu exceptia alimentarii)

  • marius, luni, 21.06.2010 20:59
    phaeton

    eu am avut un phaeton de 4.2 v8 si am fost f incantat de ea. urmeaza sa mi achizitionez versiunea de top..cu motorul w12. e fantastica masina

  • Passat, sâmbătă, 30.10.2010 23:56
    vw marca nr.1 din lume

    vw in traducere inseamna masina poporului iar aceasta masina este demna de un popor care tine la siguranta si la tehnologia de ultima generatie sa nu mai vorbesc de consumul destul de redus pe care il are fiind singura msina din lume care are pe consola principala atentie google si uimitor primul radio hibrid din lume.Deci cei ce cred ca Volkswagen areun nume prea simplu pentru o masina ca aceasta se inseala.Va rog cei ce detineti aceasta pagina de pe net va rog daca puteti impolrati pe cei de la Volkswagen sa i-l lanseze pe PHAETON si in europa ar fi un mare vis indeplinit.