Volkswagen Polo primeşte o versiune 1.0 TSI BlueMotion: 95 CP şi 4.1 litri la sută

Publicat vineri, 14.11.2014 18:59 de Sebastian Toma

Volkswagen a introdus o versiune 1.0 TSI BlueMotion în gama Polo facelift. Aceasta este cu 0.2 litri la sută mai eficientă decât modelul pe care este bazat şi nemţii promit performanţe dinamice neschimbate faţă de versiunea standard 1.0 TSI de 95 CP.

Volkswagen Polo a primit o versiune 1.0 TSI BlueMotion, care anunţă un consum mixt de numai 4.1 litri la sută, cu 0.2 litri la sută mai puţin faţă de modelul pe care este bazat. Versiunea Bluemotion a lui Polo 1.0 TSI are 95 CP şi 160 Nm şi emite doar 94 de grame de CO2 pe kilometru. În ciuda valorilor impresionante ale consumului, cei de la Volkswagen spun că Polo 1.0 TSI BlueMotion poate în continuare să atingă o viteză maximă de 190 km/h, reprezentanţii mărcii germane susţinând că performanţele dinamice nu au fost afectate. La fel ca toate versiunile lui Polo, 1.0 TSI BlueMotion respectă norma Euro 6.

Preţuri Volkswagen Polo facelift: start de la 11.450 euro

În raport cu modelul standard, Polo TSI BlueMotion are o gardă la sol redusă, anvelope cu rezistenţă redusă la rulare, un rapoarte mai lungi pentru treptele superioare de viteză şi o aerodinamică îmbunătăţită. Desigur, modelul are în standard sistem de recuperare a energiei cinetice, sistem Start-Stop şi indicator pentru schimbarea treptelor. Trebuie să menţionăm faptul că sistemele de mai sus există degeaba dacă şoferul nu îşi adaptează stilul de conducere pentru a profita la maximum de aportul acestora.

TEST DRIVE VOLKSWAGEN POLO facelift 1.2 TSI Highline

Modificările estetice aplicate prin tratamentul BlueMotion implică schimbări la nivelul părţii frontale pentru a îmbunătăţi coeficientul aerodinamic, cum ar fi o altă grilă frontală.

Volkswagen CrossPolo, Polo GT şi Polo BlueMotion au primit un facelift

Lista de dotări a lui Polo TSI BlueMotion este la fel de bogată ca în cazul modelului standard, fiind disponibile mai multe echipări. Cei de la Volkswagen pun la dispoziţie trei unităţi Radio-CD şi o unitate multimedia cu sistem de navigaţie integrat. În funcţie de echiparea aleasă, există streaming audio prin Bluetooth şi un senzor de proximitate la nivelul ecranului tactil care afişează detalii suplimentare când detectează o mână în apropiere. Pe piaţa din Germania, un Volkswagen Polo 1.0 TSI BlueMotion pleacă de la 15.925 de euro.

Via Volkswagen

  • ingerulol, vineri, 14.11.2014 23:14

    Ford 1.0 Ecoboost de baza are 1.0 si 100 cp , iar cuplul ajunge la 170 NM . Consumul oficial este 4.2 , dar in practica bucuresteana ajunge la 8.0 l /100km . Dar mai exista si 1.0 125cp si 200NM care schimba total perspectiva la acelasi consum

  • demin2609, sâmbătă, 15.11.2014 10:55

    lol cat costa o cutie de conserve!!!!

  • I M, sâmbătă, 15.11.2014 16:26

    Dumneavoastra cei de la Automarket care a-ti efectuat atatea teste in care consumul declarat de constructor este in medie cu 30-35 la suta mai mic decat cea ce va aratat in realitate computerul de bord al diferitelor modele testate, va rog sa fiti obiectivi si in cazul in care ve-ti face un drive test cu acest VW polo. Apropo de ce adeclarat colegul mai sus despre Ford 1.0 Ecoboost, am efectuat un drive test cu un Focus cu acest motor, si intr-un regim de condus economic si fara aglomeratie abia am reusit un consum de 8,9 l/100 km.

  • unu, sâmbătă, 15.11.2014 18:51

    16.000 euro un polo decent?!?!?!?!?!?!?!? ne ducem dracu cu totii...

  • vianu, sâmbătă, 15.11.2014 19:10

    @I M tu ai facut un test, in viata reala in conditii grele (ploaie - deobicei, drumuri in lucru si circulatie big time - ore de varf) am avut un maxim de 8.05% Testele astea, ca abordeaza interiorul, exteriorul ori consumul sunt extrem de subiective. E nefiresc sa consideri un test (mai ales cel de consum) ca fiind de referinta pentru viitorul comportament al masinii. Dealtfel ca sunt obtinute urban ori extra depinde mult si de modul de conducere al fiecaruia deci nu vei gasi o valoare general valabila nici macar cand facem referire la acelasi motor instalat pe acelasi tip de caroserie. Si pentru a incheia...testul l-ai facut pe o masina a carui kilometraj era trecut de macar 15.000Km? Era o masina de test pe care o "calarea" fiecare, ca era client ori angajat al reprezentantei? Cat de mult crezi ca ai reusit sa "simti" motorul si, in aceeasi masura, cutia de viteze? @ingerul lol...consumul oficial e de 5,9 urban daca faci referire la "practica bucuresteana".

  • @ unu, sâmbătă, 15.11.2014 21:42

    In primele zece luni din 2014, VW Polo ocupa a doua pozitie in clasamentul celor mai vandute modele din Europa fiind depasit doar de VW Golf .

  • unckle, duminică, 16.11.2014 09:01

    in curand o sa avem masina care consuma 0% .. si va fi 100% vina soferului daca depaseste cifra asta super-interesant sa vezi cum producatorii aleg sa ignore fizica de clasa 9-10 si sa spuna ca masina lor consuma "nimic". Pai cata vreme eficienta motorului este de 40-50% iar omului ii trebuie o cantitate finita de energie pentru a pargurge un traseu ... care-i vrajeala asta cu "consum scazut" ? s-a schimbat fizica intre timp si nu am aflat si noi ?

  • @unckle,, duminică, 16.11.2014 18:14

    problema e ca sunt destui care pun botul

  • vianu, luni, 17.11.2014 09:32

    @@unu ai vreun link, ceva? Pentru ca eu vad ca Polo este depasit de Fiesta....