Volvo cupleaza tinerii singuri
Volvo si agentia matrimoniala Fast Impressions vor organiza un test drive pentru tinerii singuri.
Divizia australiana a constructorului suedez Volvo a gasit o modalitate foarte ingenioasa de promovare a modelelor sale. Printr-un parteneriat cu o agentie matrimoniala, botezata Fast Impressions, Volvo isi va oferi modelele pentru un test drive tinerilor singuri.
Volvo si Fast Impression vor incerca astfel sa cupleze tinerii la volanul modelelor suedeze. 22 de persoane singure din Sydney vor lua parte la un test drive in care isi vor putea intalni jumatatea. Conditia de baza a participarii este ca toti cei 22 de tineri sa aiba carnet de conducere.
Tot evenimentul va fi organizat in cadrul unui showroom Volvo, unde invitatii isi vor cauta jumatatea timp de opt minute la volanul tuturor modelelor Volvo de pe piata australiana. Dupa ce vor face cunostinta in interiorul masinilor, cei 22 de tineri singuri vor petrece seara impreuna intr-un bar din Sydney alaturi de alti membri Fast Impressions.
Matt Brad, director de marketing al Volvo Australia, a declarat ca "acest eveniment este o premiera mondiala si o buna oportunitate de a ne promova masinile intr-un mod neconventional".
via | CarScoop