Volvo vrea să respecte emisiile de CO2 cu ajutorul hibrizilor plug-in: “Nu avem de gând să plătim amenzi la Bruxelles”
Volvo vrea să-și mărească vânzările de hibrizi plug-in în Europa, la un sfert din total în acest an, astfel încât să evite plata unor amenzi pentru nerespectarea țintelor de emisii CO2 impuse de Uniunea Europeană. “Nu avem de gând să plătim amenzi la Bruxelles. Vrem să folosim banii pentru dezvoltarea produselor,” a declarat CEO-ul Volvo.
Anul trecut, Volvo a vândut circa 46.000 de hibrizi plug-in în Europa, respectiv 10% din volumul total. Pentru 2020, constructorul și-a propus o țintă de 25% pentru vânzările europene în dreptul acestui tip de propulsie.
Potrivit Volvo, hibrizii plug-in sunt soluția pentru respectarea țintelor de emisii CO2 ce au fost impuse de Uniunea Europeană. În cazul în care Volvo încalcă aceste ținte, constructorul ar urma să fie penalizat cu un sfert din profitul anual, susțin analiștii.
“Nu avem de gând să plătim amenzi la Bruxelles. Vrem să folosim banii pentru dezvoltarea produselor,” a declarat CEO-ul Volvo, Hakan Samuelsson.
În acest an, Volvo va începe și vânzările lui XC40 Recharge, modelul electric urmând să contribuie și el la îndeplinirea obiectivului de reducere a emisiilor.
Via Automotive News
-
Edikkk, marţi, 28.01.2020 14:37
Dacă tu ai o maşină BEV, Tesla de exemplu, şi o încarci doar acasă din panouri solare, şi poţi să mergi pe autostradă cu 139 km/h (sau mai mult - sic) că nu poluezi deloc. Simplu. Cu maşina cu motor termic este, în schimb, cu totul altă poveste. Din toţi litrii ăia care îi bagi în benzinărie o treime dacă nu jumate AJUNG DIRECT ÎN ATMOSFERĂ ca gaze toxice şi extrem de fierbinţi de când ai părăsit benzinăria şi pe autostradă - indiferent, repet INDIFERENT - cu ce viteză mergi - cu ce euro 1, 2, 3, ..., 6 mergi !!!
-
Hades, marţi, 28.01.2020 17:33
bah edik, ce fetisuri ai tu cu gazele alea de subliniezi tot timpul ca sunt extrem de fierbinti. Ce inseamna extrem de fierbinti la tine? Temperatura din centrul soarelui? centrul pamantului? de la crematoriu sau din ibricul de pe aragaz? Ce temeratura crezi tu ca au gazele de ardere? De la Otto . Sau de la Diesel. Stii cumva? Nu cred. Ai idee de ordinul de marime dintre niste gaze de evacuare si ansamblul atmosferei terestre? Iti dai seama ca un motor incalzeste atmosfera ca o ceasca de ceai (extrem de fierbinte!!!! ;) varsata intr-un ocean? Oceanul ala tot asa ramane si cu un miliard de cesti. Oricat de mult te-ar aburi Greta ca nu-i asa. Peace man.
-
Edikkk, marţi, 28.01.2020 18:51
Dle Hades peste tot se subliniază doar componenta CO2 din încalzirea globală lipsind total de cealaltă componentă extrem de importantă, care repet nu a calculat o nimeni. ZECI DE MILIOANE, dacă nu de fapt SUTE DE MILIOANE DE MAŞINI TERMICE pe lângă noxele emanate cu EFECT de seră, ARUNCĂ ÎN NATURĂ PUTERE CALORICĂ IMENSĂ nu numai ţeava de eşapament dar şi caldura extremă din motor degajată prin radiatorul motorului !!! Luaţi fiecare maşină şi imaginaţi-vă în locul fiecareia un foc mare pe bază de benzină, motorină !!! Got it?
-
inexorabil, miercuri, 29.01.2020 01:17
Acest Electrikkk se confundă cu o cacealma fără margini…Iar o iarnă blândă şi uscată precum cea curentă (ca multe altele din istorie…începând chiar de la făgăduinţa divină de după Potop!) îi vine ca o mănuşă, adică îi alimentează eco-enormităţile başca “încălziriste”. De câte ori v-am asigurat că nu aveţi ce să scoateţi din dumnealui?...Eventual stoarceţi o rufă a forumului public pe care n-a atins-o nicio picătură de judecată. Astfel, tentativele ne sunt sortite eşecului din start. Şi, precum am mai subliniat, indiferent cât ar nega, “putoarea fosilă” i-a adus şi lui prosperitatea (fie şi “doar” consumeristă) şi (post/super/hiper)modernitatea sub nas. Însă, orb şi surd (în mod autoimpus!) faţă de acest adevăr copleşitor, preţuind natura, dar dispreţuind viaţa, el continuă, netulburat, să disemineze (pseudo)concluziile…altora, recte ale EMOL. Şi uitaţi-vă câtă trufie zace în viscerele lui: dă impresia că, raportat la toată populaţia Globului, el ştie cel mai bine şi exact cum se traduc “fenomenul” şi “pericolul”. De obicei, mistificatorii sunt certaţi şi cu exprimarea corectă, astfel că se zice: PE care nu a calculat-o nimeni.
-
Hades si copii cu cancer la pl, miercuri, 29.01.2020 08:42
Intrebare: Ce temeratura crezi tu ca au gazele de ardere? Raspuns: ARUNCĂ ÎN NATURĂ PUTERE CALORICĂ IMENSĂ nu numai ţeava de eşapament dar şi caldura extremă din motor degajată prin radiatorul motorului !!! Intrebare: Ai idee de ordinul de marime dintre niste gaze de evacuare si ansamblul atmosferei terestre? Raspuns: Luaţi fiecare maşină şi imaginaţi-vă în locul fiecareia un foc mare pe bază de benzină, motorină !! Eu personal nu cred ca esti analfabet functional, ci doar cuprins de prea multa exaltare. Ceea ce duce la exagerarea componentei emotionale in discursul tau. Ar mai trebui sa te temperezi pentru ca reusesti sa cazi deseori in penibil . P.S. Dat fiind ca scoarta terestra (extrem de subtire raportat la diametrul pamantului) pluteste pe un ocean de magma, iar centrul pamantului e alcatuit din fier topit (extreme de fierbinti), crezi ca ar trebui sa ne ingrijoreze? E posibil sa ne prajim candva?
-
Edikkk, miercuri, 29.01.2020 15:01
Dle Hades, dacă vreţi să jigniţi de-aiurea bine. Dacă eram om de ştiinţă, nu mai scriam pe aici, este clar că mă pasionează dar nu pot aduce dovezi clare. DAR clima are UN ECHILBRU ! Nu trebuie să fie de ordinul de mărime atât de mare, să credem că gata încălzeşte toată atmosfera, dar de exemplu în a tăia păduri care au rol şi de evaporarea apei, ajută gradual producerea norilor în atmosferă care reflectă din lumina soarelui în spaţiu, etc este o influenţă destul de puternică, ca în cascadă, să producă rezultate dezastruoase. Oricum să demonstrezi din calcule, chiar şi oamenilor de știință le este extrem de greu, şi vizează cumulat efecte cauze şi vrei tu acuma calcule exacte. Când o să am timp o să le fac chiar, la nivelul meu. Dar până atunci vă recomand să băgaţi maşina în garaj şi să o lăsaţi 1 oră, să îmi spuneţi câtă căldură va produs. Că doar nu este vorba de efectul de seră al CO2.... corect?!
-
Edikkk, miercuri, 29.01.2020 15:04
Cu privire la ce aţi spus " P.S. Dat fiind ca scoarta terestra (extrem de subtire raportat la diametrul pamantului) pluteste pe un ocean de magma, iar centrul pamantului e alcatuit din fier topit (extreme de fierbinti), crezi ca ar trebui sa ne ingrijoreze? E posibil sa ne prajim candva? " Credeţi că sunteţi aşa inteligent de nu pot înţelege ceilalţi sarcasmul??! Măcar dacă ar fi aşa o aroganţă, ca glumă plăcută, dar sub formă de jignire - nu demonstrează decât că dvs sunteţi ceea ce acuzaţi : analfabet funcţional ! PS: nu cred că ştiţi nici bine, ce înseamnă termenul.
-
lol, miercuri, 29.01.2020 15:28
edikk bati campii... Si mai esti si ofticat. Iaca te-ai atacat! ha ha ha
-
skoda, miercuri, 29.01.2020 21:54
Si uite asa se pierde firul stirii si in loc sa comentam despre stire noi ne certam cu un handicapeishan (scris intentionat gresit) electric pe nume Edikkk. Nu stiu cum dar Edikkk reuseste sa se certe in fiecare zi cu cate un utilizator. Credeti-ma, stiu ce zic pentru ca m-am certat si eu de foarte multe ori. Hei, @Edikkk iti mai amintesti de mine? Sigur ca da, doar ne-am certat de mai multe ori si acum putin timp. Hei, dar totusi sa comentez si despre altceva cum ar fi unde a plecat ,,marele,, comentator @kirotractor? Da, stati linistiti ca @Edikkk a apucat sa se certe foarte mult si cu el. Dar totusi unde a disparut? Probabil s-a saturat de @Edikkk. @Edikkk inteleg ca esti spalat pe creier si iubesti ecologia si electricele dar totusi. Am tot zis ca nu vreau sa ma cert cu tine dar totusi trebuie. Eu cred ca tu nu intelegi cum e treaba cu masinile astea cu motoare conventionale. Ca sa intelegi motoarel conventionale trebuie sa le intelegi utilitatea si alte chestii si pentru ca tu nu intelegi cum sta cu motoarele astea conventionale o sa iti explic eu cum sta treaba cu ele. Si ce inseamna poluarea si cum se produce. 1. Depinde ce Euro este motorul. Daca este motor euro 4,5,6 este motor bun dar daca este motor non-euro, euro 1,2,3 atunci este grav si doar aceste masini polueaza foarte mult. 2. Masinile foarte vechi polueaza foarte mult pentru ca au motoare foarte vechi cu tehnologie, de fapt stai ce tehnologie? pe vremea aia nu era tehnologie deci masinile vechi nu au tehnologii anti-poluare. Trebuie sa convingem oamenii sa renunte la aceste porcarii poluatoare 3. Masinile noi nu prea polueaza pentru ca ofera tot felu de tehnologii anti-poluare
-
Edikkk, miercuri, 29.01.2020 22:44
Dle Skoda poate să fie şi euro 10 ARDEREA HIDROCARBURILOR duce la "aruncarea carbonului, prin oxizi diferiţi, binenţeles " în atmosferă !!! Că sunt celelate noxe mai mici, că nu mai este 125 /100km ci doar 110 TOT POLUARE MASIVĂ ÎNSEAMNĂ!! OK? Chiar vrei să copii formula benzinei sau motorinei de pe wiki şi să vezi după ardere ce gaze principale se formează ??? Apoi euro 6 este mai puţin poluant, dar pe hârtie faţă de realitate este o mare diferenţă ! Poţi găsi pe youtube adevărata poluare şi motivele pentru care nu se poate renunţa nici la WLTP Hai că îţi dau un exemplu : Dacă tu bei 3 litri de vin, vinul are alcool şi să zicem că este unul de 13% alcoolemie, te îmbeţi clar da !!?? Dacă bei 3 litri de vin dar "euro 6" cu alcoolemie de 12% , are mai puţin dar de îmbătat tot te îmbeţi. OK?
Citeste si
-
MASINI ELECTRICE SI HIBRIDE | vineri, 15 noiembriePrimele imagini cu viitorul GT electric Jaguar: autonomie de circa 700 kmConstructorul britanic de automobile a publicat primele imagini cu viitorul său GT cu zero emisii. Conceptul ar urma să debuteze la începutul lunii decembrie, iar modelul de serie va fi prezentat în 2025. Citeste tot
-
MASINI ELECTRICE SI HIBRIDE | vineri, 8 noiembrieNoul Mercedes-Benz CLA electric stabilește un nou record: peste 3700 km parcurși în 24 de oreNoua generație Mercedes-Benz CLA a stabilit un nou record pentru mașinile electrice. Un prototip al viitorului model de serie a reușit să parcurgă peste 3700 de kilometri în doar o singură zi. Citeste tot
-
MASINI ELECTRICE SI HIBRIDE | joi, 31 octombrieSuzuki: primul model electric va fi dezvoltat împreună cu ToyotaPrimul model electric Suzuki va fi dezvoltat împreună cu Toyota, au dezvăluit oficial cele două mărci japoneze. Viitorul model va fi lansat în 2025, iar producția va avea loc în India. Citeste tot
-
MASINI ELECTRICE SI HIBRIDE | miercuri, 30 octombrieViitoarele modele electrice Porsche ar putea primi și motorizări termicePorsche nu vrea să renunțe la motoarele termice nici în deceniul următor. Constructorul german a dezvăluit că chiar și modelele concepute pentru a fi exclusiv electrice ar putea primi motorizări termice în viitor. Citeste tot
-
MASINI ELECTRICE SI HIBRIDE | luni, 28 octombrieChinezii de la CATL prezintă o baterie pentru mașinile hibride PHEV: autonomie electrică de 400 kmCompania chineză CATL, cel mai mare producător de baterii de mașini electrice din lume, a prezentat o nouă baterie pentru mașinile hibride plug-in. Aceasta are în compoziție litiu și sodiu și promite să ofere o autonomie electrică de 400 de kilometri. Citeste tot
limitele de viteza scad in UE, o ardem ca poluarea e mai mare la viteze mari prin emisii, gatuim masinile pe combustibil clasic dar le oferim doamnelor trendy elevtrice de 400 de cai. Iar daca vrei premium pretul de lista pentru “salvarea planetei” e aproape dublu. Si uite asa, cinstructorii auto au cel mai mult de castigat pt ca in ultimii 10 ani masinile s-au scumpit enorm. Daca zona cumparatorilor eco pune botul la masini de 400 de cai e clar ca gandul lor este fix la salvarea balenelor si pinguinilor.