VW Tex şi Go! - Coupe şi monovolum în viziunea Italdesign Giugiaro

Publicat marţi, 01.03.2011 14:03 de Cornel Șocariciu

Italdesign Giugiaro a prezentat în cadrul Salonului Auto de la Geneva primele două concepte desenate pentru Volkswagen. Este vorba despre coupe-ul hibrid Tex şi de monovolumul electric Go!

Oficialii constructorului german Volkswagen au prezentat la Geneva primele creaţii ale casei de design Italdesign Giugiaro. Vorbim despre monovolumul electric Go! şi despre coupe-ul hibrid Tex .

Primul dintre acestea are o lungime de 3990 centimetri şi un ampatament de 2700 centimetri, oferind un spaţiu suficient pentru pasageri. Conceptul Go! este 100% electric, acesta având la dispoziţie sistemul Blue-E-motion, dezvoltat în totalitate de Volkswagen. Conform oficialilor germani, monovolumul electric are o autonomie de 240 de kilometri, iar bateriile sunt dispuse între cele două rânduri de scaune, distribuţia maselor pe punţi fiind de 59% pe faţă şi 41% pe spate.

 "Conceptul Go! este un monovolum care se axează pe o ergonomie îmbunătăţită şi pe spţiul pentru pasageri, păstrând totodată dimensiuni exterioare mici", a declarat Giorgetto Giugiaro.

Conceptul Tex dispune de un sistem hibrid de propulsie şi utilizează un agregat de 1.4 litri supraalimentat în tandem cu un motor electric de 114 cai putere. Cuplul motor total ajunge la 400 Nm, iar puterea este transmisă roţilor prin intermediul unei cutii de viteze DSG cu şapte rapoarte. În regim 100% electric, conceptul Tex poate parcurge 35 de kilometri, iar sprintul de la 0 la 100 km/h are loc în aproximativ şase secunde.

Atât Go!, cât şi Tex fac parte din programul "soluţii pentru mobilitatea urbană de mâine", iar versiunile de serie ale acestor două concepte ar putea fi admirate în 2018.

Via | Italdesign Giugiaro

  • adi, marţi, 01.03.2011 17:04

    Foarte foarte frumoase!!!!.....pentru piata din China poate :))

  • tomy, marţi, 01.03.2011 17:29
    frumos

    dar de ce tocmai in 2010?

  • Marian, marţi, 01.03.2011 22:08

    Acum inteleg de ce Giugiaro era in faliment. Astfel de modele era concepte prin anii 90. Poate au alte calitati ascunse dar la design sunt ciudate rau