Abarth 500C esseesse
Trăznit
V-aţi uitat cu atenţie la sigla Abarth? Să-i facem o scurtă analiză. Avem un scorpion negru, pe roşu şi pe galben. Totul clar până aici. Însă, în planul doi, vedem ceva ce seamnănă cu un fulger, un trăznet dacă vreţi. Aici stă cheia caracterizării maşinii despre care vorbim astăzi.
Dacă-l îmbrăţişezi şi-l iei acasă, o să te coste. Dar dacă-l laşi deoparte şi-ţi alegi alt animal de companie, e posibil să regreţi toată viaţa. Cam aşa e şi modelul care poartă această siglă. Are ceva ce te face să te uiţi la el, să vrei să-l conduci şi să vrei să-l iei acasă. Creierul îţi spune nu, buzunarul plânge, dar simţi că trebuie şi că vrei să-l ai!
Citeste si
-
4.5/5Am testat noul Cupra Terramar, inclusiv pe circuitul legendar al cărui nume îl poartă. Noi am avut la dispoziție cea mai puternică versiune, cu 272 CP. Mai jos îți spunem cum se conduce geamănul iberic și mai arțăgos al lui Volkswagen Tiguan. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
4.3/5Am testat noul Renault Captur facelift, pe drumurile patriei. Am avut la dispoziție noul nivel de echipare Esprit Alpine, iar motorizarea a fost cea mild-hybrid cu 160 de cai putere. Afli din rândurile următoare cum se simte de la volan și, ca de obicei, ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
4.5/5Ford Capri a renăscut sub forma unui SUV electric. Noi am testat versiunea cu tracțiune integrală și 340 CP, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Am pregătit și un video. Citeste tot
-
4.4/5Am avut ocazia să conducem noul Volkswagen Golf GTI facelift chiar acasă la el, la Wolfsburg. Pe scurt, Golf GTI este în continuare definiția hot hatch-ului. Dezbatem subiectul pe larg în rândurile care urmează. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
4.5/5Am călătorit la Russelsheim, locul de baștină al celor de la Opel, pentru a face cunoștință cu noua generație Grandland, nava amiral a germanilor. În premieră, Opel Grandland a primit și o versiune electrică. Desigur că noi pe aceasta am luat-o la test, pentru a vedea cum s-a transformat Opel Grandland și cum vrea să se ia la trântă cu rivalii. Până la urmă, Grandland este un SUV compact de segment C, unul din cele mai competitive segmente din industria auto. Citeste tot
-
Alex, miercuri, 31.10.2012 14:32
A1? Ce e cool la A1? E o matza mica uda si zbarlita. Nu e cool. E un pic hidos. Au luat un frate mai mare(oricare de la A3 pana la A8, ca oricum arata toate la fel) l-au scurtat un pic si i-au spus A1. Si asa spera Audi sa se bata de la egal la egal cu 500 si Cooper. 500 si Cooper sun pur si simplu COOL ... nu sunt copii nedoriti si nici frati mai mici ai cuiva. Sunt nascuti din dragoste si pasiune. Nemtii (mai ales cei de la audi) nu au pasiune si nici nu-s campioni la facut dragoste. Ei fac doar sex.
-
Adimo, miercuri, 31.10.2012 17:06
cool, cool dar sa stim si noi....realist vorbind pentru timpurile astea pretul e exagerat de mare pentru asa o jucarie. Octavia RS 2.0 si 200 de cai e mult mai ieftina. Nu la fel de cool intradevar.
-
andrey_1293, miercuri, 31.10.2012 17:06
A1 este cel mai prost exemplu de dat ca si alternativa. Exista Megane RS, Astra OPC, Corsa OPC, Clio RS, Golf GTI, Focus ST, chiar si Focus RS se va incadra probabil in 33.300. Toate sunt de n ori mai bune si distractive ca buburuza asta si chiar si mai aratoase. Are o politica falimentara Fiatu' :))
-
andrey_1293, miercuri, 31.10.2012 17:09
A si am uitat sa mentionez ca toate au 200+ la cai putere.
-
Cosmin, miercuri, 31.10.2012 18:21
Pentru "specialistii" de mai sus cu exemplele si comparatiile, pe langa precizarea ca 500C, asa cum foarte bine a mentionat Alex, este o cu totul si cu totul alta mancare de peste, e o chestie de pasiune, nu se adreseaza celor care au 10 lei si se gandesc care e cea mai tare masina pe care mi-o pot lua de banii astia ci celor care au 10 lei si vor Fiat 500C Esseesse, le dau mai jos primul link de pe google. http://www.insideline.com/fiat/500/2012/2012-fiat-500-abarth-virtually-sold-out-in-six-weeks.html Cica in America Fiat 500 Abarth (22,700 USD - oare cate alte masini nu puteau americanii sa-si ia cu banii astia?!) a fost sold out in 6 saptamani. Si ca 500 s-a vandut in peste 16k exemplare in 5 luni, la anul urmand sa se suplimenteze productia. Falimentar, exact ;)
-
MadaI, miercuri, 31.10.2012 23:07
Masina nu e destinata celor care dau exemple de alte masini mult mai "bune" la acelasi pret sau chiar mai mic. Personal, nu imi place jucaria prea mult, insa nu m-ar deranja o "proba" :)
-
LauCalin, miercuri, 31.10.2012 23:29
Este o masina care se cumpara cu sufletul. Abarth inseamna ceva pentru istoria Fiat, cam cum este Alpine pentru Renault. Cand iti cumperi asa ceva deja ai o situatie fianciara destul de bine pusa la punct, iar pentru carat bagaje si concedii, pentru ca astea sunt principalele avantaje ale masinilor spuse de Andrey, deja exista in garaj ceva de genul unui break de clasa medie. Sunt prea sarac sa ma gandesc la slabiciunile unei astfel de masini.
-
@mafia, joi, 01.11.2012 00:08
majoritatea celor care scriu pe aici fac ceva pe japonezele tale anoste si insipide cu tot cu fiabilitatea lor.
-
crick, joi, 01.11.2012 10:53
jucarie pentru pasionati. simplu. corect cu japonezele! masini mai insipide si cu design mai chinuit sa atraga privirele nu am vazut. cat despre fiabilitate, hai sa fim seriosi. e un mit inutil. toate masinile sunt fiabile in ziua de azi
33000 ? sunt atatea alternative, un A1 de exemplu, ai 180cp si iti mai raman si vreo 5000 litri de benzina!!!