Tinuta de drum
Abarth 500C nu cunoaşte termenul de ruliu, chiar dacă şi-a pierdut o parte importantă din plafon. Maşina se ţine de şosea cu toate puterile, iar abilitatea sa de a se lipi de asfalt este cu adevărat impresionantă pentru un model cu o lungime de 3.6 metri. Ampatamentul mic şi ecartamentul generos asigură un comportament jucăuş pe virajele strânse şi în succesiunile de viraje.
Cu arcurile şi amortizoarele sport ale pachetului Esseesse, jantele de 17 inch îmbrăcate cu anvelope de performanţă, garda la sol redusă şi frânele Brembo ventilate, avem o reţetă numai bună pentru distracţie. Însă, dacă nu vrei să te distrezi, s-ar putea să nu te simţi întotdeauna bine la volanul lui Abarth 500C. Ce-i drept, e greu să nu vrei să te distrezi cu această maşină, dar un drum asfaltat în cel mai pur stil mioritic, presărat cu limitatoare de viteză integrate în suprafaţa de rulare, este un argument puternic în această direcţie.
33000 ? sunt atatea alternative, un A1 de exemplu, ai 180cp si iti mai raman si vreo 5000 litri de benzina!!!