Tehnologie
Pe lângă dotările "clasice", cu care ne-am obişnuit să ne întâlnim pe toate modelele testate în ultima perioadă, A3 Sportback-ul testat venea şi cu un sistem tempomat adaptiv. Acesta are capacitatea de a frâna automat în cazul în care şoferul din faţă frânează şi distanţa dintre cele două vehicule se reduce. Şoferul A3-ului poate să stabilească în prealabil distanţa dintre vehiculul său şi automobilul din faţă, iar modelul este capabil să pornească din loc în cazul opririi, dacă este echipat cu o transmisie automată.
În rest, avem climatizare digitală cu reglare automată pe două zone, scaune faţă încălzite, sistem MMI, Bluetooth, acces fără cheie şi alte elemente convenţionale. În faţa rivalilor, A3 Sportback nu vine cu nimic nou la acest capitol, dar asigură tot ce îţi trebuie pentru situaţiile de zi cu zi. Nu ne-a plăcut fragmentarea soluţiilor de conectare, CD player-ul şi cardul SD fiind ascunse în torpedou, în timp ce mufa AUX era integrată în spaţiul de sub cotieră. În cazul altor modele, Audi a reuşit să integreze toate soluţiile de conectare în acelaşi loc.
desi este cel mai slab ca putere din gama motoarele diesel de 1.6, singurul lucru care ma impresioneaza la acest propulsor este faptul ca dezvolta puterea la o turatie f scazuta, respectiv 3000 rpm, fata de 4400 rpm cu era vechiul 1.6 tdi de la VAG. dar acum cu noile motoare diesel de 1.6 de la honda, fiat, ford, renault si mai ales de la competitorul de o viata, opel, care au venit cu niste motoare excelente, VAG trebuie sa faca urgent un upgrade de putere la acest motor