Motor / Transmisie
Începem modelarea personalităţii lui A7 cu o privire aruncată dincolo de grila radiatorului, dincolo de aparenţele estetice terne. Aici, Ingolstadt-ul dă viaţă unui motor diesel menit să ciobească etalonul de sticlă adjudecat de BMW cu al său motor diesel bi-turbo cu şase cilindri în linie.
Audi mizează pe un TDI V6, de 3.0 litri, bi-turbo, capabil să dezvolte 313 cai putere. Culmea, fix cât garantează şi unitatea BMW. Un duel la baionete nu poate fi decis decât prin forţă pură, iar aici Audi plusează cu 20 de Nm pentru un total de 650 Nm.
Livrat extrem de devreme, la numai 1450 de rotaţii, momentul motor împinge coupe-ul cu patru uşi către excese şi favorizează o derulare rapidă a decorului. Sunt resurse care satisfac nevoia oricărui gurmand auto şi care pot genera excese mai ales atunci când transmisia automată tiptronic cu opt rapoarte cade în modul Sport.
În această situaţie, pedala de acceleraţie devine extrem de atentă la ce îi şopteşte piciorul tău drept. Asta în vreme ce urechile tale încep să audă stereo cântecul celor două evacuări. E o interpretare rafinată, nu atât de brutală pe cât şi-ar dori-o unii.
E departe de accesele baritonale ale motorului similar de la BMW, ceea ce ar putea să displacă unor firi sportive. E un control exemplar al emoţiilor şi al instinctelor. Pentru cei care preferă asta.
Nu inteleg cum sunt facute aceste teste ? Cand se testeaza o masina, toate siteurile auto testeaza respectiva masina. Voi, pro, 4..., buh..., etc. Imi puteti explica Automarket ?