Tinuta de drum
O parte din adevăratul caracter al lui A7 se află ascuns şi sub caroserie. Acolo unde regăsim o suspensie cu perne de aer, Adaptive Air Suspension, pentru care plătiţi 1800 de euro. Ce face suspensia? Reglează automat garda la sol şi amortizoarele, în funcţie de modul de rulare. Efectele sale pot fi comandate simplu, prin intermediul sistemului Audi Drive Select, inclus în sistemul multimedia.
Mai exact, în funcţie de preferinţe, puteţi opta între mai multe moduri, printre care Comfort, Efficiency şi Dynamic. Extremele se caracterizează simplu: Dynamic rigidizează totul, inclusiv direcţia, iar Comfort relaxează comenzile. Totuşi, parcă relaxarea nu este deplină, existând situaţii în care gropile nu sunt tratate cu aşa mult tact.
Pe sectoare de drum virajat există un uşor ruliu, însă el este estompat perfect în modul Dynamic. Aderenţa se păstrează exemplar cu ajutorul sistemului de tracţiune integrală quattro, care împrăştie perfect cei 650 Nm pe fiecare roată. E nevoie de mult curaj şi de o doză de nebunie pentru a rupe acest echilibru.
Direcţia păstrează un sentiment intens de asistare, feedback-ul fiind aproape inexistent. Ea devine însă foarte precisă în modul dinamic, trasând cu o naturaleţe debordantă traiectoria perfectă.
Nu inteleg cum sunt facute aceste teste ? Cand se testeaza o masina, toate siteurile auto testeaza respectiva masina. Voi, pro, 4..., buh..., etc. Imi puteti explica Automarket ?