Audi RS Q3 facelift

2.5 TFSI 340CP 4x4 Aut

Performante

5.0

Aston Martin V8 Vanquish, Audi R8 Spyder, Bentley Continental GT, BMW M235i, Jaguar F-Type Roadster V6, Maserati GranTurismo Sport şi Porsche 911 Targa 4. O listă de modele de care ai avea grijă întreaga viaţă dacă te-ai califica la buget. Şi toate au ceva în comun cu noul RS Q3: acceleraţia 0-100 km/h, cel mai apăsat motor al senzaţiilor tari pe o maşină, indiferent de segment, are loc în 4.8 secunde. 

Noul SUV de performanţă al celor de la Audi reuşeşte chiar să-şi depăşească veri îndepărtaţi precum RS5 Cabrio, S3 sau S7 la acest capitol, lucru care spune multe despre modul aproape extrem în care inginerii Audi au ales să rezolve problema unui RS adevărat în propria gamă.

Partea interesantă este că cele 4.8 secunde şi viteza maximă limitată electronic la 250 km/h sunt date identice cu cele ale concurentului GLA 45 AMG, lucru care ne arată că întrecerea dintre nemţi se dă la zecime de secundă, în stilul competiţiei la centimetru dintre recordurile mondiale la săritura cu prăjina.

  • initialState, miercuri, 26.11.2014 12:01

    referitor la introducere... motoarele cu ardere interna consuma si aer, mult aer...

  • boldfrank, miercuri, 26.11.2014 14:01

    Exista preturi pt GLA45 AMG pe site la Mercedes, am vazut si o masina inmatriculata in Bucuresti, si a avut si Importatorul o masina pentru presa care a aparut in doar citeva publicatii....

  • Iulian, miercuri, 26.11.2014 14:31

    Astept sa vad si test cu GLA AMG. Pana atunci, din ce inteleg e cam cel mai bun suv compact de pe piata. Cam scump totusi.

  • redalert, miercuri, 26.11.2014 15:52

    Nu înţeleg dacă sunt diferenţe estetice faţă de Q3 normal. Măcar o ţeavă în plus să-i fi pus la eşapament sau o culoare dedicată . Totuşi cred că este de două ori mai scump ca Subaru Forester WRX la aceleaşi dotări. În rest are superperformanţe bune de ofticat pe oricine.

  • edi80, joi, 27.11.2014 15:20

    e ca si pun ai pune un motor de ferrari pe un tractor!! total neadegvat! q3 nu e o masina de viteza cu multi cai putere...in rest no comment!

  • MDA, vineri, 28.11.2014 22:20

    60 de k de euro si 340 de cai si totusi din spate pare o versiune 2.0 tdi de 110 cai cu tipsul ala penibil intr o singura parte. Macar puteau incerca ceva chiar de hot hatch si sa l puna pe mijloc ca la focus st. Nu inteleg de ce nu are evacuare dubla , arata jalnic asa ii strica mult din sportivitate la nivel de design si interiorul este extrem de spartan pentru o asemenea suma, parca e inspirat de la renault fluence. pacat

  • vabis, duminică, 30.11.2014 15:40

    Arata ca dracu din fata.Mult mai calumea versiunea pre-facelift.Iar spatele trebuia stilizat mai mult.Insa e prima masina la care îmi plac butoanele "de aragaz" pt reglarea climei.Audi chiar face interioare, nu gluma