Tehnologie
Pentru a îmbunătăţi oferta de sisteme tehnologice odată cu apariţia facelift-ului lui Q3, cei de la Audi au introdus pe cel mai mic SUV al lor o serie de sisteme suplimentare care până acum nu făceau parte din lista de opţionale oferită de germani. Aşa au apărut, de exemplu, un sistem care frânează automat în cazul în care maşina detectează un impact iminent, sistemele de asistenţă activă la schimbarea benzii, pachetul care atenţionează şoferul cu privire la existenţa altei maşini în unghiul mort sau sistemul care citeşte semnele de circulaţie şi ţi le afişează pe bord. Evident, Audi Connect şi navigaţia MMI fac parte în continuare din oferta Q3, regăsindu-se în lista de opţionale.
Mi-aş fi dorit ca Q3 - măcar în versiunea RS - să vină cu head-up display şi cu o conexiune USB clasică, Audi încăpăţânându-se să ofere în locul USB-ului o mufă cu 16 pini şi un adaptor pentru cei care-şi doresc aşa ceva pe propria maşină.
referitor la introducere... motoarele cu ardere interna consuma si aer, mult aer...