Design
Audi este un brand cunoscut pentru faptul că facelift-urile sale sunt mai degrabă modificări subtile la nivel estetic. Ultimii ani ne-au demonstrat asta cu vârf şi îndesat, iar cei care îşi doresc modificări radicale după doar trei ani de carieră ar putea fi dezamăgiţi.
Şi totuşi, Q3 este o maşină care a avut un succes imens după lansarea sa din 2011. Cel mai mic SUV Audi a devenit cel mai bine vândut model din clasa sa, depăşind BMW X1 şi adunând 400.000 de comenzi în primii trei ani de existenţă. Evident, designerii germani nu au dorit să schimbe foarte mult echipa câştigătoare în acest context şi au atacat doar părţile care aveau nevoie neapărată de un upgrade.
Blocurile optice frontale şi cele posterioare sunt uşor modificate. Dacă în faţă au apărut trei puncte LED şi o nouă formă a luminilor în interiorul farului, soluţii care complică varianta anterioară ceva mai simplă, spatele a crescut cu două clase prin noile stopuri şi prin apariţia semnalizatoarelor dinamice pe care le-am văzut, în ordine, pe noile A8 şi TT.
În versiunea RS a lui Q3, spoilerul, eleronul şi difuzorul de aer completează reuşit tabloul estetic, fără a epata. RS Q3 este o sportivă care nu a luat pastile pentru a demonstra şi vizual că-şi poate depăşi adversarii. Iar în această blană de miel se ascunde un lup flămând care-ţi oferă una dintre cele două maşini la care ar trebui să aspire toţi cei care vor să-şi cumpere un model din această clasă.
referitor la introducere... motoarele cu ardere interna consuma si aer, mult aer...