BMW Seria 2 Active Tourer
Violonistul
Când te naşti într-o familie în care tatăl tău a fost fotbalist, mama este fostă campioană la atletism, iar fraţii sunt baschetbalişti la echipe din prima liga, tu, nebunul care vrei să studiezi vioară, te-ai putea simţi uşor stingher şi complet neînţeles de către ceilalţi.
Nebunul cu vioară, renegatul, veriga ruptă dintr-un arbore genealogic perfect, este primul model cu tracţiune faţă din istoria BMW şi primul model care nu vrea să te impresioneze încruntându-se de fiecare dată când răsuceşti cheia în contact: Seria 2 Active Tourer.
El este personajul central al poveştii de azi, o poveste în care am descoperit cel mai relaxat model creat vreodată de BMW.
Citeste si
-
4.3/5Cupra Leon a primit un facelift menit să diferențieze și mai bine brandurile Seat și Cupra, care acum ceva timp, formau o singură marcă. Cu Leon, spaniolii au vrut să ne arate că sufletul arzător iberic există, chiar și în această versiune cu doar 150 de cai putere. Citeste tot
-
4.6/5Am testat noul BMW Seria 5 Touring pe un traseu care a însumat 1.500 de kilometri, între România și Grecia. În acest articol îți spunem de ce break-ul german este una dintre cele mai bune mașini pentru drumuri lungi. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
4.5/5Am testat noul Cupra Terramar, inclusiv pe circuitul legendar al cărui nume îl poartă. Noi am avut la dispoziție cea mai puternică versiune, cu 272 CP. Mai jos îți spunem cum se conduce geamănul iberic și mai arțăgos al lui Volkswagen Tiguan. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
4.3/5Am testat noul Renault Captur facelift, pe drumurile patriei. Am avut la dispoziție noul nivel de echipare Esprit Alpine, iar motorizarea a fost cea mild-hybrid cu 160 de cai putere. Afli din rândurile următoare cum se simte de la volan și, ca de obicei, ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
4.5/5Ford Capri a renăscut sub forma unui SUV electric. Noi am testat versiunea cu tracțiune integrală și 340 CP, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Am pregătit și un video. Citeste tot
-
arhitect, luni, 17.11.2014 14:24
pe cand un test drive cu campionul categoriei MPV compact in 2014, CITROEN (GRAND) PICASSO ? vezi http://left-lane.com/european-sales-2014-q3-midsized-mpv-segment/
-
Andy, luni, 17.11.2014 15:24
Sunt de acord ca masinile premium trebuie sa fie mai scumpe si nu trebuie neaparat ca toti sa aiba masini premium ci de volum...Insa 47.000 de euro pe un mpv din clasa compacta in conditiile in care daca se adauga si alte optiuni (printre care si tapiteria de piele) si se selecteaza modelul de top 225i se ajunge pe la 60.000 de euro? WTF?!? Traim intr-o lume nebuna, nebuna insa se pare ca se gasesc cumparatori in tarile cu evaziune fiscala sau in cele cu imbogatitii peste noapte (gen tarile arabe, Rusia, China, India etc)
-
mowgli, luni, 17.11.2014 18:41
Mie-mi place acest model, arata foarte bine si jantle sunt intr-adevar frumoase insa pretul este si el unul enorm. La banii astia te invarti lejer pe langa un M235i. Si scorul obtinut in testul asta mi se pare unul prea mare. La fiecare categorie sunt punctate lucruri negative destul de nasoale insa primeste 4 sau 4,5 stele, chiar si la pret.
-
LUCCI, luni, 17.11.2014 22:30
Fantastic! Unei masini care, teoretic o cumperi in loc de Altea sau ceva asemanator si care ,dotata ok, costa...47000?!??!?!?!!?!?, voi dati ,,Pretului,, 4 stele!Nici 2 nu merita, si sa numa luati cu povesti, gen brand, calitate, dracilaci, pt. ca tot 4 roti are, da-o-n mortii ma-sii!
-
RZV, luni, 17.11.2014 23:11
47000E...pai trebuie sa fii un om special sa dai pe o cutie de masina de genul asta atatia bani. Ma uit pe site-ul audi si au pe stoc A6 2.0tdi multitronic la 43.000E. Exista vreo comparatie intre cele doua?
-
Sorin, marţi, 18.11.2014 08:23
La 30.000 iei un Peugeot 3008 Hybrid diesel de 200CP care e net superior in toate categoriile acestui BMW ...o fi el marca premium dar sa fim seriosi, as cumpara asa ceva doar daca as avea bani din evaziune probabil ... :))))
-
hazard, marţi, 18.11.2014 10:58
enorm de scump, punct.
-
vianu, marţi, 18.11.2014 11:55
e mai scump cu fix 15.000EU fata de Sportsvan-ul Golf - la pret cu dotari. Daca e sa indraznesc, BMW-ul e cu o clasa (doua? sau trei?) mai sus fata de masina aia "populara". Dar nu pot compara BMW cu VW asa ca o voi face cu concurentul direct: Mercedes, a carui B-Classe pleaca de la 33.790Eu, BMW-ul din articol fiind de 33.200Eu Deci e nici o greseala de pret....
-
mos teaca, miercuri, 19.11.2014 09:47
De ce cand vorbiti de zgomotul interior spuneti numai doua vorbe? Comfortul este important la o masina de familie.Dai o gramada de bani neavizat si te trezesti intr-o troaca zgomotoasa (nu ca ar fi cazul aici)
-
fotografu', luni, 24.11.2014 19:03
fratilor, comparatia cu violonistul este inspirata dar ... pozele sunt jenante, de la cadrul ales pana la pozitionarea subiectului, cele din exterior sunt cu lumina in fata, iar cele din interior multe au o claritate indoielnica, rusinica
perversule! afisajul pe parbriz se cheama altfel.