Interior
Interiorul noului BMW Seria 1 a fost studiat cu mare atenție și dezvoltat în stilul atent la detalii al germanilor. Prezentarea modelului a inclus un workshop special dedicat designului interior și integrării noilor sisteme multimedia, așa că BMW Seria 1 nu dezamăgește la acest capitol.
În primul rând, datorită noii arhitecturi și a platformei UKL, spațiul la interior a crescut considerabil. E mai mult loc în față, dar mai importat pentru pasagerii de pe banchetă. Volumul portbagajului a crescut și el ajungând acum la 380 litri (cu 20 litri mai mult față de generația anterioară. La nevoie, prin rabatarea banchetei, putem încărca până la 1.200 litri.
Odată instalat la volan, nu ai cum să nu remarci scaunele sport excelente ale versiunii M135i, cu numeroase reglaje și volanul extrem de gros, specific versiunilor BMW ce poartă litera M alături de indicativul modelului.
Apoi, ochii îți cad pe cele două ecrane ce alcătuiesc sistemul BMW Live Cockpit Professional. Ceasurile clasice au fost înlocuite cu un display digital configurabil ce ajunge până la 10.25 inch în diagonală. Un al doilea display este amplasat pe consola centrală pentru informații de la sistemul de navigație și infotainment.
Achtung AM ! -- la capitolul *ținută de drum* lipsește ceva... adică totul. :-) În rest, din p.d.v. stil, cu altă grilă putea fi vorba la fel de bine d-o nouă Kia mai forțoasă. Clar însă că *the premium touch* nu putea să lipsească la interior (mai reușit acum) și prin mățăraia 4x4-mecanică. ...Dar și la preț, unde vestita tripletă pare să fi semnat un pact tip monopol (btw, nu prea văd mulți tineri cu 50K € de dat p-o compactă.) Plusul de spațiu interior+ portbagaj (+28 mm pe banchetă și +20 litri? --whahaha) îmi pare totuși nesemnificativ pentru justificarea schimbării de macaz a conceptului propulsiei.