Tinuta de drum
Aşa cum te aştepţi de la un model care are mai mulţi cai sub capotă decât au rămas prin crescătoriile româneşti, M235i vine la pachet cu o direcţie de bisturiu şi cu suspensii croite pentru a păstra maşina pe traiectorie indiferent de situaţie. Ba chiar pentru a te ajuta în momentele dificile prin care alegi să treci atunci când pui maşina de-a latul, o provocare deloc complicată pe o maşină construită practic pentru aşa ceva.
Problema maşinii ăsteia nu e de fapt problema maşinii. Atunci când îţi cumperi un model de acest tip pentru c-ai aşteptat dintotdeauna un BMW compact cu motrice spate care să ducă mai departe spiritul primului Seria 3, de exemplu, eşti atât de fascinat de idee încât uiţi complet de faptul că trăieşti într-un oraş în care şinele de tramvai sunt un soi de basoreliefuri urbane şi în care edilii au decis să decoperteze o jumătate dintre bulevarde în acelaşi timp pentru asfaltări mai mult sau mai puţin logice.
Nu-i problemă, îţi vei aduce aminte când vrei lua prima groapă cu 50 de kilometri pe oră în modul Sport, moment în care îţi vei muşca şi limba - semn de noroc! - pentru prima dată ca şofer. Vei încerca atunci să dregi busuiocul mizând pe modul Confort. Deşi îmbunătăţeşte situaţia, "Comfort"-ul lui M235i nu este chiar echivalentul a ceea ce înţeleg pământenii prin confort, astfel că dalele de beton de pe autostradă vor semăna cu un soi de metronom care-ţi ţine-n ritm respiraţia. Iar sunetul va părea un ciocan care-ţi loveşte plafonul de fiecare dată când treci peste şanţurile căscate între dale.
Luaţi maşina, băgaţi-o în garaj şi ieşiţi cu ea pe ultimele drumuri asfaltate din România. Şi atunci veţi fi pur şi simplu fericiţi.
60 de mii ???????????? Dublu fata de pretul de baza ? Pai trebuie sa fi putin tralala sa dai atatia bani pe un seria 2 !