BMW M4 Coupe
Instrument de precizie
L-am aşteptat cu înfrigurare. Are status de legendă şi orice pasionat de automobile îşi doreşte unul. Vorbim, bineînţeles, despre BMW M3. Cel mai puternic reprezentant al Seriei 3 a ajuns la a cincea generaţie şi a renunţat la motorul aspirat V8 în favoarea unui motor cu şase cilindri turbo. Toţi fanii modelului l-au aşteptat cu interes, dar şi cu inima strânsă. Oare e la fel de bun ca cel dinainte sau spiritul s-a pierdut odată cu reducerea numărului de cilindri şi adoptarea sistemului turbo? Ne-am pus aceleaşi întrebări şi noi în drum spre sudul Portugaliei, acolo unde BMW a organizat lansarea internaţională a modelului M3/M4.
Denumirea s-a schimbat în funcţie de tipul caroseriei, dar deja toată lumea ştie asta. Sedan-ul păstrează denumirea clasică M3, iar coupe-ul se numeşte acum M4. Este însă acelaşi automobil, plus sau minus două portiere.
Răspunsul la întrebarea de mai sus? M3-ul coupe anterior era un automobil tăios, dificil pentru cineva neobişnuit cu nivelul de putere oferit. Noul M4 este la fel de puternic, dar se dovedeşte a fi mai prietenos. Mult mai prietenos.
Treaba asta cu sunetul evacuarii in boxe strica masina asta! Chiar nu mai stiu astia de la BMW sa faca niste evacuari de doamne ajuta!