Tehnologie
BMW a dat tot ce avea mai bun pentru a-și dota cu tehnologie de ultimă oră noul coupe performant din clasa medie. Începând cu faptul că noul M4 este cu 80 kg mai ușor de cât precedentul, acest fapt datorându-se uzului de materiale ușoare. Axul cardanic, plafonul, elemente de rigidizare în compartimentul motor, o parte din capacul portbagajului și capota sunt fabricate din fibră de carbon. Apoi cutia automată DCT cu șapte trepte și două ambreiaje este o adevărată operă de artă. În combinație cu sistemul de control al tracțiunii, BMW oferă și funcţia de Launch Control, precum şi ceva mai hedonica funcţie Smokey Burnout. Denumirile descriu de la sine rolul acestora.
Cel de la volanul noului M4 are la dispoziție tot ce oferă industria auto mai bun în materie de tehnologie. Avem avertizare pentru părăsirea benzii de rulare, avertizare dacă automobilul din față încetinește brusc. Avem ultima generație a sistemului iDrive cu suprafață tactilă, sistem de navigație excelent și head-on display. Putem conecta un telefon prin Bluetooth și/sau mufa USB. Putem asculta radio online sau putem porni aplicația BMW M Laptimer ce va analiza stilul de condus al celui de la volan. Aplicația înregistrează viteza, accelerația laterală, accelerația longitudinală, turația motorului, treapta de viteză, unghiul de direcție, poziția pedalei de accelerație și consumul de carburant.
Notă de subsol: pe volan vei găsi două butoane care pot fi programate pentru ca maşina să fie întotdeauna pe gustul tău. Ele se numesc M1 şi M2 şi reprezintă echivalentul scaunelor cu memorie în lumea setărilor dinamice.
Treaba asta cu sunetul evacuarii in boxe strica masina asta! Chiar nu mai stiu astia de la BMW sa faca niste evacuari de doamne ajuta!