Vizibilitate
Cine a gândit toată treaba asta cu Sports Activity Coupe-urile nu a a fost prea interesat de aspectele practice ale automobilelor. Forma aceasta, oricând de interesantă este ea, impune probleme de vizibilitate.
Atât prin plafonul înclinat înspre şofer, care necesită un set de montanţi A groşi ca nişte stabilopozi, cât şi prin montanţii lunetei, care sunt şi ei groşi, să reziste în caz că ia cineva la propriu bucata cu "Sports" din denumire atunci când conduce şi se întâmplă ceva nefericit.
Vestea bună este că există camere video peste tot şi că toate modelele din segment te încurcă într-un fel sau altul atunci când abordezi un viraj îngust la stânga. Camerele amplasate de jur împrejurul maşinii pot crea o imagine 3D a maşini afişată pe afişajul central.
Pe deasupra, luneta este îngustă şi oferă o vizibilitate limitată tocmai din cauza faptului că este foarte înclinată, dar tot e o îmbunătăţire majoră faţă de prima generaţie a lui X6. Din fericire, oglinzile laterale compenseză excelent vizibilitatea posterioară, acestea fiind precum urechile lui Dumbo în raport cu caroseria. Doar ideea de design exagerat le încadrează perfect în situaţie, cum se întâmplă şi la Juke.
Pe cat de frumos este seria 4,5 si 6 pe atat de urat e X4 si X6.