Design
Ideea de SAC de la BMW, sau mai bine zis acceptarea socială percepută a acesteia, a evoluat dramatic în ultimii şapte ani. Dacă în 2007 un X6 era văzut ca o maşină ciudată, pe care ori o dispreţuiai, ori o apreciai, aceeaşi maşină este văzută ca fiind ceva normal de mai mulţi ani, devenind aproape comună în zonele bune ale oraşelor ţării.
Odată apărut modelul X4, care este o versiune cu influenţe şi caracter de coupe a lui X3, conceptul de "SAC" de la BMW era deja clar pentru toată lumea şi este mai uşor de acceptat. În plus, poate că designerii şi-au făcut "mâna" pe această formă de caroserie şi le este şi lor mai simplu să deseneze forme mai uşor de digerat.
X4 are un avantaj în faţă lui X6, în afară de faptul că este mai bine potrivit conceptului de SAC decât primul model care a fost construit astfel. Iar avantajul acela vine la nivel de dimensiuni, care sunt mult mai potrivite pentru mediul urban şi pentru şoselele mai înguste, deci arată mult mai bine pe străzile oraşului. X3 arată aproape utilitar în comparaţie cu el, deci poate fi perceput şi ca o alternativă urbană pentru acest model, fără să-şi piardă nimic din caracterul dinamic.
Pe cat de frumos este seria 4,5 si 6 pe atat de urat e X4 si X6.