Tinuta de drum
În comparaţie cu familiarul Matiz, Spark nu mai are niciun element în comun. Asta înseamnă că legătura dintre roţi şi asfalt a fost îmbunătăţită semnificativ. Până la apariţia tripletei din gama Volkswagen (Seat Mii, Skoda Citigo şi Volkswagen Up!), Chevrolet Spark se lupta cu Fiat Panda, vechiul Kia Picanto şi tripleta franco-japoneză mai veche, dar la fel de competitivă, formată din Citroen C1, Peugeot 107 şi Toyta Aygo.
Acum, Spark e cumva la egalitate cu Hyundai i10 şi Kia Picanto la viteze de oraş, cele pentru care a fost construită de fapt această maşină. După cum era de aşteptat de la o citadină, suspensiile sunt orientate spre confort, la fel ca direcţia. Aşadar, avem o lejeritate în manevrare, în detrimentul sportivităţii, comportamentul dinamic fiind o utopie în acest segment. După cum era de aşteptat, la solicitări mai puternice, Spark subvirează şi tradează limitele unui model de 3.6 metri lungime. Până atunci, manevrat cu atenţie şi simţ de răspundere, cel mai mic Chevrolet se descurcă admirabil în lumea în care a fost lansat acum cinci ani.
De banii astia imi cumpar un Sandero care este mai masina. Spark-ul este urat rau, numai bun pentru transport pizza la domiciliu.