
Citroen DS4
Fără etichete
A susţine că mititeii sunt tot una cu Adana kebap pentru că ambele conţin carne tocată este o judecată greşită. Aşa cum este şi ideea că noul DS4 este de fapt un C4 mai scump. Percepţia eronată este cu atât mai pregnantă pe piaţa din România, acolo unde eticheta este aplicată fără a cântări prea mult produsul şi trăsăturile sale.
Am întors pe dos, am verificat fiecare cusătură şi am evaluat cu grijă materialul din care este croit noul DS4, pentru a vedea dacă îşi merită titulatura de produs premium.
Citeste si
-
4.2/5Am testat cel mai nou și, probabil, cel mai controversat model Alfa Romeo. Acesta se numește Junior și este un crossover de segment B, realizat pe noua platformă Stellantis. Totodată, Junior va fi primul model electric din istoria Alfa Romeo, dar pentru moment noi am testat versiunea termică. Citeste tot
-
4.3/5EV3 este mezinul familiei de modele cu zero emisii EV de la Kia. Un SUV subcompact, eficient și accesibil, comparativ cu frații săi mai mari, care trebui să convingă clienții că este momentul să treacă la o mașină electrică. Are șanse? Asta am încercat să aflăm în testul nostru. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
4.0/5Am călătorit la Barcelona pentru a face cunoștință cu cea mai nouă mașină produsă la noi în țară. Este vorba despre noul Ford E-Transit Courier. Aceasta este prima autoutilitară electrică produsă în România, mai exact la fabrica Ford din Craiova. Cu o baterie de 43 kWh, E-Transit Courier oferă o autonomie de până la 300 de kilometri. Citeste tot
-
4.2/5În ultimul an, industria auto din Europa a fost luată cu asalt de intrarea modelelor electrice fabricate în China. Desigur, acest lucru l-am văzut și noi în România, unde au intrat deja mărci precum MG, Geely sau Lynk&Co. Iată că noi am luat la test cel mai nou SUV electric chinezesc care se vinde în țara noastră. Este vorba despre Leapmotor C10, un atac direct la Tesla Model Y. Citeste tot
-
4.2/5Știi cum se spune că majoritatea mașinilor din ziua de azi seamănă între ele? Ei bine, Cupra Tavascan este una dintre excepții. Noi am testat versiunea Tavascan VZ și mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
eu, luni, 27.02.2012 20:18@stefan
de cand nu mai sunt suficienti cei 105 cp de la kia-hyundai??? (pt oras)... hahaha de cand tre sa spuna toti ca e scump? daca costa 13000 era super pont, cea m,ai tare si o avea tot taranu... Ma bucur ca costa atat, sa nu fie coada la vanzare... :))
-
DS4, luni, 27.02.2012 20:22Miezul tarii de la sud-est
Pentru cei 200 de cai putere Citroen a instalat o suspensie destul de rigidă, care va zgâlţâi puţin pasagerii pe străzile bucureştene, afectate recent de un "bombardament misterios" . Sa intelegem ca bucurestenii sunt clientii tinta sau ca modelele DS4 vor rula doar prin capitala?
-
danutz9393, luni, 27.02.2012 20:27O oferta tentanta!
Pentru un hot-hatch cu 200 CP si asemenea dotari as putea sa spun ca pretul masinii este unul foarte rezonabil. Si mai ales nu trebuie uitat faptul ca motorul este facut in cooperare cu BMW (intr-un fel reprezinta o garantie a dinamismului si puterii). Pentru a avea dotarile prezente pe DS4 din acest test, la nemti se platesc bani grei care urca factura destul de mult. Well done Citroen!
-
andrey11, luni, 27.02.2012 22:22DS4
O alegere perfecta pentru segmentul de pret din care face fata!!!
-
., luni, 27.02.2012 22:24
si acuma o sa vina unul pe la 40 de ani asa cu username de clasa a 2-a maxim care sta toata ziua pe net si o sa zica ca pe la 60.000 km citroenul se dezmembreaza si ca mai buna e o kia sau un hyundai. PS: frumoasa masina
-
Vasilica, luni, 27.02.2012 22:51
Ce ar fi fost daca nu le dadea BMW acest motor?
-
t, marţi, 28.02.2012 10:01
deci automarket comparati tinuta de drum a lui ds4 in echiparea de top si cu dotari suplimentare vs c4, generic? hai sa analizam varianta de baza de la ds4 cu un c4 la fel dotat si echipat la fel din fabrica. sa vedem ce are mai bun ds4? ca design, nu comentez. c4 se vede ca e axat pe utilitate dupa cum deschizi portbagajul si ai un spatiu patratos foarte accesibil. pe cand ds4 e mai tineresc. dar in rest e la fel. stergatoarele la fel danseaza peste parbriz cand le folosesti, interiorul fara acela smecher de piele este la fel, feeling e acelasi in interior. doar ca vezi sigla DS in loc de chevroanele lui c4. apropi, mentionati ca in pretul modelului testat cat costa bordul imbracat in piele si tapiteria respectiva de piele, pentru a lamuri si de ce costa atat.
-
unckle, marţi, 28.02.2012 10:04
BMW nu le-a "dat" motorul ... au participat la dezvoltarea lui punand la bataie niste tehnologie ... dar realizarea este a ambilor parteneri. Scump dom'le scump. Intr-o lume in care banii sunt din ce in ce mai putini, ca doar suntem in criza, preturile masinilor continua sa creasca ... din pacate asta este un mecanism de autodistrugere a societatii ... dar sa nu intram intr-o astfel de discutie :)
-
mog, marţi, 28.02.2012 10:39arata bine, n`am ce zice
dar parca tot un gti mi`as lua, avand in vedere ca pretul e apropiat. bine, ai mai multe dotari pe ds4, dar daca cauti sportivitate, sigur gasesti mai multa in gti. nu zic ca asta nu "face fata" la pretentiile unui sofer normal dar cu putin apetit sportiv...insa eu as merge spre gti ...sau de ce nu, megane rs care e putin mai ieftin. bine acum cred ca ds4 nu se incadreaza strict in categoria "hot hatch" ci pare mai degraba o imbinare intre aspect placut (interior exterior) cu sportivitatea unui motor modern si potent.
-
so, marţi, 28.02.2012 16:47
pai cum sa se ia de gat cu golfu??? asta prinde suta in 8.5 si golfu prinde suta in 6.9....cum vine asta??? asta consuma urban 11 si extraurban 7 si golfu consma urban 10 si extraurban 7, cum sa se ia de gat??? la ce anume???
-
bmw, marţi, 28.02.2012 16:52
eu cred ca si un golf 6 1.4 TSI si pana la urma si un polo GTI ii da ceata lu asta de nu se vede!!!
-
mog, marţi, 28.02.2012 17:22@so
nu eu am amintit de gti, ci in test ei amintesc de el ca si concurent. intradevar, nu are sanse in fata gti ului (chiar si 5) la nivel de cifre sportive, posibil si la consum golful 6 sa fie peste ds4 asta. eu am zis doar ca as prefera alte variante in categoria asta de pret, desi ds4 iti ofera un anumit grad de exclusivitate si un gti, un focus sau un megane rs iti ofera cam aceeasi senzatie.
-
., marţi, 28.02.2012 20:12
mereu trebuie sa apara unul cu kia, hyundai sau renault sa zica ceva... si cand deschide unul din asta gura incepe showul comentariilor...
-
t, miercuri, 29.02.2012 10:31
gama DS este peste produsele VW din aceeasi clasa, si sub produsele premium propriu-zise (audi, bmw, etc...) un produs de la MINI ar fi in viziunea mea concurent direct. DS4 200cp nu este un produs de performanta, cum e GTI-ul de la vw, ci e construit in aceeasi mentalitate precum produsele mercedes. are performante acceptabile dar se axeaza pe aspecte care ingrijesc pasagerii, si comfortul acestora. chiar daca pretul e comparabil, e datorita diferentei de segmente. asa cum Megane RS costa 25k euro si e lider hot-hatch compacte la performante, degeaba e gti bagat in discutie. se compara mere cu pere. DS4R va veni in curand si este prezentat de conceptul "racing" de la geneva. acolo vom compara direct hothatchurile intre ele ca performante.
-
Lica, miercuri, 29.02.2012 13:46@unkle
Bine cum spui tu este mai frumos, dar nu ai ei suficient know how sa dezvolte asa ceva!Mai pe direct este facut de BMW dar data stirea sa sune in favoarea PSA " facut in colaborare!"Probabil de mila de sila le-au facut motorul acesta.
-
@Lica, miercuri, 29.02.2012 16:59
Lica, daca te-ai documenta cat de putin si ai lasa deoparte conceptiile astea meltenesti ai afla ca motorul ala pe benina 1.6 THP e facut cu know-how-ul BMW si cu tehnologia HIGH PRESSURE INJECTION de la dieselurile HDI....le-au imbinat pe amandoua si a iesit un motor premiat, cu elasticitate de diesel, rafinament frantuzesc si rezultate nemtesti. acum coboara din copac.
-
LUCCI, joi, 01.03.2012 22:07....voi sfinti sa fiti/nu veti scapa/nici in mormant!
Ma uitam pe stiri zilele astea si am observat cum toti prod. de carburanti raporteaza profituri istorice . Acum cand foamea e pe garduri din ce in ce maivizibila,parca inteleg ura pe ciocoi si boieri a vechilor iobagi. Da-i in mortii lor cu benzina lor u tot. Si nimeni nu face nimic.... Toti latram...da! Si eu!
Da intradevar este un model foarte reusit, cu multe accesorii. Pentru oras 200 de cai sunt destui, tinand cont de drumuri avem. Totusi pretul destul de piperat... 27.000. Masina nu este asa usor de achizitionat tinand cont ce pret are. Per total un model frumos.