Tinuta de drum
Fiind destinat mediului urban, Panda nu este vreo vedetă a drumurilor şerpuite. Din contră, o vizită presărată cu prea multă încredere pe asemenea teren va fi domolită instant prin subvirare şi ruliu. Însă, dacă ne uităm la ce trebuie să facă Panda în mod normal, modelul se comportă absolut rezonabil. Direcţia este uşor de manevrat şi oferă un nivel bun de feedback, modul City fiind pentru cei care vor să parcheze cu doar două degete.
Cine are ambiţii sportive trebuie ori să le tempereze înainte să se urce la volanul lui Panda, ori să aleagă un alt model din segment, care să-i ofere ţinuta de drum visată. Garda la sol ridicată şi direcţia uşor de manevrat fac din Panda un model uşor de parcat, iar orientarea suspensiei spre confort este de apreciat în gropile bucureştene.
O buburuza draguta care insa are un pret foarte ridicat o mini (mai ales ca versiunea de echipare nu e top-ul). De alfel s-au prezentat si-n test alternative mai viabile. As adauga UP! cu tot familionul din curtea VAG si Smart.