Vizibilitate
La bordul lui Fiat Panda, şoferul stă relativ la înălţime şi este tratat cu un set de oglinzi laterale generoase. Versiunile de top ale lui Panda sunt oferite şi cu senzori de parcare spate, în timp ce clienţii versiunilor de echipare inferioare trebuie să se descurce cu suprafeţele vitrate din dotare. Oglinda centrală pare destul de mică, dar reuşeşte să acopere întreaga suprafaţă a lunetei. Montanţii A nu sunt deranjanţi nici la virajele lente de stânga, graţie poziţiei înalte la volan şi a înclinaţiei acestora. Poziţia înaltă la volan nu-i întotdeauna plăcută, mai ales în compania parbrizului care pare să fie îngust, perceput apoi ca fiind şi mai mic decât este, dat fiind înălţimea la care se află şoferul.
O buburuza draguta care insa are un pret foarte ridicat o mini (mai ales ca versiunea de echipare nu e top-ul). De alfel s-au prezentat si-n test alternative mai viabile. As adauga UP! cu tot familionul din curtea VAG si Smart.