Ford Focus facelift
Agil
Ford Focus împlineşte 16 ani de existenţă. La trei generaţii de la lansarea primeia, avem în faţă noul Ford Focus facelift sau, aşa cum preferă să îi spună oficialii Ford, noul Ford Focus pur şi simplu. Este un facelift amplu, nu negăm acest lucru, maşina având acum o parte frontală total schimbată şi un interior simplificat, dar este a doua fază din viaţa modelului Focus de generaţia a III-a.
Ştiam că Focus este o maşină reuşită, mai ales din punct de vedere dinamic. A fost aşa încă de la lansarea primei generaţii şi de atunci Ford a fost practic obligat să ţină steagul sus în aceast domeniu. A reuşit acelaşi lucru şi pentru generaţia cu numărul doi, iar acum a dus modelul Focus într-o zonă aparte. Este unul dintre cele mai dinamice modele din clasa compactă, iar această latură este dublată acum de un număr impresionant de tehnologii de ultimă oră. Focus este şi va rămâne un candidat extrem de serios pentru titlul de cea mai bună maşină din segmentul compact.
Citeste si
-
4.3/5Cupra Leon a primit un facelift menit să diferențieze și mai bine brandurile Seat și Cupra, care acum ceva timp, formau o singură marcă. Cu Leon, spaniolii au vrut să ne arate că sufletul arzător iberic există, chiar și în această versiune cu doar 150 de cai putere. Citeste tot
-
4.6/5Am testat noul BMW Seria 5 Touring pe un traseu care a însumat 1.500 de kilometri, între România și Grecia. În acest articol îți spunem de ce break-ul german este una dintre cele mai bune mașini pentru drumuri lungi. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
4.5/5Am testat noul Cupra Terramar, inclusiv pe circuitul legendar al cărui nume îl poartă. Noi am avut la dispoziție cea mai puternică versiune, cu 272 CP. Mai jos îți spunem cum se conduce geamănul iberic și mai arțăgos al lui Volkswagen Tiguan. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
4.3/5Am testat noul Renault Captur facelift, pe drumurile patriei. Am avut la dispoziție noul nivel de echipare Esprit Alpine, iar motorizarea a fost cea mild-hybrid cu 160 de cai putere. Afli din rândurile următoare cum se simte de la volan și, ca de obicei, ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
4.5/5Ford Capri a renăscut sub forma unui SUV electric. Noi am testat versiunea cu tracțiune integrală și 340 CP, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Am pregătit și un video. Citeste tot
-
Radu, miercuri, 19.11.2014 12:07
1524 KG?? Mai taiati....
-
hazard, miercuri, 19.11.2014 14:25
1.5L Ecoboost 150CP S&S MT Titanium la 19450 euro??? Mai puneti!
-
dragos.baltateanu, miercuri, 19.11.2014 15:05
Acesta este preţul recomandat de vânzare cu TVA pe care l-am primit de la Ford România pentru modelul Ford Focus facelift 1.5 Ecoboost 150 CP Titanium. Lista completă poate fi consulatată aici: http://www.automarket.ro/masini-noi/ford/focus-3011/
-
johnny_Zwee, miercuri, 19.11.2014 16:32
totusi sunt curios cum va fi noul astra :D
-
johnny_Zwee, miercuri, 19.11.2014 16:34
foarte frumusel si fordul, are multe modificari dragute
-
Maria Alexandra, miercuri, 19.11.2014 17:31
este superba!!!!! peste un an sau doi... asta mi-o cumpar. arata super bine, extrem de frumoasa!!! pe alb imi place si mai mult!
-
Vasilica, miercuri, 19.11.2014 17:52
O masina foarte buna, service-uri asa si asa mai inspre slab dar sunt pe linia de plutire, ma refer aici la colina la altii e moartea
-
vianu, miercuri, 19.11.2014 18:26
- pe alb...sa se vada orice jeg si sa stai juma' din timp in spalatorii. - scaunele pe Titanium..pe versiunile mai slabe suportul lateral e mai firav dar foarte bun - interiorul e mai interesant dar sunt curios ce au pus in locul ecranului central - vi s-a parut ca cutia "agata"? - zgomotul la rulare cum vi s-a parut? - pretul de vanzare trebuie "asezonat" cu o promotie de lansare...pica bine ca "prima masina" personal recomand masinuta
-
vianu, miercuri, 19.11.2014 18:28
Later Edit interiorul e mai interesant dar sunt curios ce au pus in locul ecranului central in cazul versiunilor mai slabe am spus ca merita masina? :)
-
Manuel, miercuri, 19.11.2014 18:30
Nu zic ca-i de lepadat, dar totusi botul ala... parca e un peste pe uscat cu gura deschisa dupa aer. Ok o avea nevoie radiatorul de aer, dar gura prea mare. La anul ar trebui sa apara si noul Opel Astra. Asteptam, facem comparatia, dar am o presimtire ca cei de la opel o sa scoata o masinuta mai frumoasa. Au asteptat sa apara Golf 7, peugeot 308, acum Focus, o sa adunte tot ce e mai bun de la fiecare si o sa scoata si ei compacta lor. Probabil va semana botul cu Adam, interiorul cu insignia.
-
mihnea, miercuri, 19.11.2014 19:14
daca o recomanda vianu, gata! pe ea! voiam sa imi iau altceva, dara acum..daca marele vianu o recomanda..
-
Blower0, miercuri, 19.11.2014 23:08
ce consum......
-
Ion, joi, 20.11.2014 16:56
Astra - Focus nu suporta comparatie. Astra nici la generatia actuala nu are suspensie independenta pe spate!
-
Mihai, vineri, 21.11.2014 11:18
Nici Golf nu are suspensie independenta pe spate la variantele cu motoare mai slabe de 125 CP
-
weq, marţi, 25.11.2014 22:16
Astra e o masina mai antifonata, mai legata, mai sobra, cu materiale la interior de o calitate mai buna indiferent de nivelul de echipare. Suspensia la Astra este semi-independenta iar la un uz cotidian este suficienta, si asa majoritatea soferilor romani acelereaza blana pana la urmatorul semafor si apoi franeaza brusc, adica nu tu finete, nu tu rafinament, melteneala, romanisme si atat. Uitati-va doar in trafic, porma intrebati-va de ce ar mai fi nevoie de suspensie independenta pentru romani.
-
TC 1900, luni, 08.12.2014 10:27
din ce am vazut pe site, se pare ca motorizarea 1,5 ecoboost de 180 cp nu se va aduce in ro...
-
leo, marţi, 09.12.2014 15:04
Am fost ieri la dealer si zicea ca e posibil ca 1,5 Ecoboost de 180 Cp sa apara si la noi dupa mijlocul lui 2015. Nu stia daca va fi doar cu cutie automata sau si cu manuala. Personal as prefera acea motorizare cu o cutie manuala!
-
Emil, duminică, 11.01.2015 22:48
Tocmai mi-am comandat un Focus Trend 1.6 TDCi 115 CP. Varianta fara facelift e cu aproape 1,000 Euro mai ieftina (ma refer la pretul ofertat de dealer) , am facut test drive cu ambele modele. Sincer ma asteptam sa mearga la fel, dar varianta noua e chiar imbunatatita. Are o directie geniala, cutia merge mai bine si mi s-a parut mai silentioasa. Parca sta si mai bine pe sosea. Am facut test drive si cu Golf, dar am ramas dezamagit. Ma asteptam sa fie peste Focus, dar vorba aia cu "la pomu' laudat...". Focusul mi s-a parut mai misto si e mai ieftin. E drept ca Golful are o valoare de revanzare mai buna. Mi-a placut mult culoarea Candy Red. Am vrut sa comand una argintie, dar am vazut una Candy si mi s-a pus pata pe ea. Nu va mai raportati la preturile de pe site. Mergeti la dealeri si negociati. O sa aveti o surpriza placuta. Eu am obtinut un discount foarte bun pentru o masina abia lansata. Pentru Titanium dealerul imi dadea un discount si mai bun, dar ma cam departam de buget. Cei de la VW in schimb sunt mult mai zgarciti cu discount-urile.
-
Cristi, joi, 12.01.2017 21:11
e stabila, tehnologie multa si folositaore, are multe atuuri, dar la portbagaj la sedan sta prost de tot, f mic, mai ales gura de acces stramta rau, d-abia incap valizele...
daca este suficient de bun ca si predecesorul, merita cumparat. dar daca spuneti ca este si mai bun ... acuma l-as cumpara daca asa avea nevoie de o compacta :)