Tehnologie
Cu o suspensie aproape perfectă și o direcție taioasă, noul Focus va atrage mulți potențiali clienți. Dar pentru a-i convinge să facă definitiv pasul către acest model, Ford a investit masiv și în tehnologie. Noul model este foarte bine echipat la acest capitol. Prima și poate cea mai importantă schimbare este adoptarea sistemului de infotainment denumit Sync 2. Alături de un ecran tactil de 8 inch cu o grafică modernă, noul sistem este mult mai intuitiv și eficient. Ecranul este împărțit în patru și poți ajunge foarte ușor la navigație, funcția audio sau în agenda telefonului conectat prin Bluetooth. În plus, recunoaște mult mai ușor comenzi vocale.
Apoi, Ford a simplificat și redus numărul de butoane de la bord. A grupat cele mai importante comenzi în jurul celui de la volan, așa că acum decluparea senzorilor de parcare, încălzirea în volan și sistemul Start-Stop au butoanele amplasate chiar lângă schimbătorul de viteze, mult mai convenabil. Au dispărut și butoanele mici și mărunte ale sistemului audio Sony în favoarea unui set de comenzi mult mai ușor de folosit.
Ford a îmbunătățit și sistemul de parcare automată, care poate acum să parcheze atât paralel, cât și perpendicular. Doar o apăsare de buton și apoi trebuie doar să manevrăm pedalele și schimbătorul de viteze. De direcție se ocupă creierul electronic al mașinii. Avem și sistem de avertizare atunci când ieșim dintr-o parcare aglomerată cu spatele și se apropie de noi o altă mașină mascată de unghiul mort. Sistemul Active City Stop este și el prezent, avertizându-l pe cel de la volan în cazul unei coliziuni iminente și frânând automat dacă acesta nu intervine. Bineînțeles, avem și sistem de avertizare pentru părăsirea benzii de circulație și apel automat către serviciile de urgență în caz de accident. Iar pentru un interior plăcut, există iluminat ambiental cu LED-uri multicolore
daca este suficient de bun ca si predecesorul, merita cumparat. dar daca spuneti ca este si mai bun ... acuma l-as cumpara daca asa avea nevoie de o compacta :)