Dincolo de nume
Fie că ne place sau nu, lumea din jurul nostru se schimbă. Uneori aceste schimbări par atât de dramatice și aduc o abordare atât de nouă, încât avem tendința de a reacționa cu o puternică rezistență în fața lor. Cu toate astea, nimic nu e etern și, la cum evoluează lucrurile în acest moment, s-ar putea ca și noi, întreaga noastră specie, să dispărem mai devreme sau mai târziu. Cam dur spus, nu?
Asta nu ar trebui considerată o scuză pentru tot felul de artificii de marketing pe care le fac anumite companii. Dacă vei arunca un ochi peste campaniile de promovare a anumitor produse în ziua de azi, s-ar putea să observi des cuvinte precum „sustenabilitate”, „ecologic” și „reciclat”. Da, e la modă să vrei să salvezi planeta. Dar merită să sacrifici simboluri vechi pe altarul acestui nou trend?
Mulți oameni s-au declarat supărați atunci când Ford a decis să foloseasca numele Mustang pentru a aduce pe lume prima lor mașină electrică adevărată. Da, a mai fost un efort prin 2011, cu un Focus electric, dar Mustang Mach-E vine cu o propunere complet diferită.
Și, oricât de supărați ar fi unii, brandul Mustang (pentru că asta este în acest moment, un brand de sine stătător) este destul de puternic încât să se asigure că noul SUV electric va primi atenția cuvenită. Întrebarea este: a meritat sacrificiul?
PREZENTAREA VIDEO A MODELULUI TESTAT ÎN ROMÂNIA
Urata masina, si-au batut joc de numele legendar ''Mustang''. De pret nu zic nimic, fiindca stiu, se vor ieftini electricele, vor costa 10.000 euro si cu prima de la stat de 10.000 euro le va lua romanul gratis.