Performante

5.0

În fișa tehnică veți găsi menționat că mașina ajunge la 100 km/h în 3.7 secunde. Însă, ar fi trebuit să apară și o notă de subsol. Pe care mă văd nevoit să o fac eu.

Așadar, cele 3.7 secunde necesare atingerii vitezei de 100 km/h sunt accesibile nu cu start de pe loc. Este vorba despre o măsurare care începe după ce mașina s-a pus în mișcare. Mai exact, măsurarea începe după parcurgerea de către mașină a 30 de centimetri. Și pentru a înțelege efectul pe care le au cele 2.348 kg ale mașinii asupra unui start de pe loc, vă spun că mașina are nevoie de 4.4 secunde pentru a ajunge la 100 km/h, cu start de pe loc. Adică sunt necesare 0.7 secunde pentru a convinge cele 2.3 tone să abandoneze starea de repaos.

Viteza maximă este de 200 km/h, o valoare apreciabilă, în condițiile în care marea majoritate a vehiculelor electrice se rezumă la 160 km/h.

Plusul acestei versiuni l-am simțit pe autostradă. Acolo unde vei fi surprins de reprizele de la 100 la 140 km/h. Este ușor ireal cum o masă de 2.5 tone câștigă viteză într-un interval de timp atât de scurt.

Dar cum nu am invitat la jurizare orice electrică de pe piață, să vedem ce au de spus și rivalii.

Porsche are nevoie de 5.1 secunde pentru a ajunge la 100 km/h. Să nu uităm că vorbim despre versiunea de bază Taycan Cross Tursimo. În funcție de buzunar, mașina asta poate ajunge la 100 km/h și în 2.9 secunde. Viteza maximă este de 220 km/h.

Audi plătește tribut celor 2.695 kg, pentru că în alte condiții, probabil, cei 503 CP și 973 Nm ar fi mai rapizi de 4.5 secunde până la 100 km/h. Viteza maximă este de 210 km/h.

Nici iX xDrive 50 nu este vreun exemplu de suplețe cu ale sale 2.585 kg, dar cu toate acestea reușește să ajungă la 100 km/h în 4.6 secunde și are o viteză maximă de 200 km/h.

  • ds, joi, 23.06.2022 12:24

    Ciudat lucru să nu poți acoperi plafonul de sticlă. Ce or fi avut în minte? Practic te bate soarele-n cap de căpiezi. Iar display-ul ăla central bate lejer în dimensiuni un tv dintr-o sufragerie de nabab...

  • MV, joi, 23.06.2022 13:28

    Parca m-au mirosit baietii de la AM cu testul asta ca a aparut imediat dupa ce am comentat la articolul cu Focus, unde ziceam ca toate Fordurile sunt tomberoane, cu exceptia astuia electric. Cum ziceam si acolo, pretul lui Mach-E mi se pare mult prea mare.

  • MV, joi, 23.06.2022 14:53

    @MHG27: bate vantul prin showroom si de plictis ai iesit asa tare la mine cu arogantele? Nu am sa-ti dau apa la moara, m-ati pacalit deja de doua ori, acum puteti sa-mi vindeti si luna de pe cer ca eu nu mai cumpar de la voi nici macar un surub.

  • MHG27, joi, 23.06.2022 15:25

    @MV Lucrez in IT, nu am habar de ce zici tu acolo. Orice brand are rateuri, dar are si masini bune. Dar sa generalizezi asa tot brandul, e similar cand spun vesticii ca totii romanii sunt tigani.

  • Seriff, joi, 23.06.2022 16:00

    Probleme au toate masinile, ce credeti ca la Toyota in service e gol? Au si alea probleme, Honda si Suzuki la fel, in general orice masina care a fost prost condusa, prost intretinuta va avea probleme, eu am avut 2 Forduri Focus, nu am avut nici o problema cu nici unul. On topic, masina mai urata ca Mustang E asta nu am vazut, bine exceptand Toyota Prius care o bate totusi.

  • @Sheriff, joi, 23.06.2022 16:29

    Precizeaza ca alea doua Focusuri au fost de la munca si nu ale tale personal.

  • @MHG27, joi, 23.06.2022 17:54

    pai omu a zis ca toate fordurile sunt tomberoane (si cam asa le merge buhul peste tot ncsf) cu exceptia lu' mach-e asta electros, deci dupa cum vezi, nu a generalizat deloc. aia ca toti romanii sunt tigani e trasa rau de par. daaaaar da, toti romanii care fac infractiuni in afara sunt tigani, sau ma rog 99,99% din cazuri :)) tot cam cum gasesti si cate un ford fara probleme: 1 din 1000. exagerez un pic, mai glumim si noi ca (inca) nu e interzis, doar ca realitatea intr-acolo bate. adevarat mai serifule toate masinile au probleme, dar ma jur ca am fost la toyota bucuresti nord in service in urma cu fix o saptamana si la posturile de lucru erau doar masini de alte marci, toyote 0 (zero) si doar 1 singur lexus. am ajuns acolo sa fac o verificare unei rav-4 pe care pusesem ochii dar pan' la urma a picat gheseftul, spre paguba mea fiindca vanzatorul a vrut sa ma faca la bani miseleste.

  • 5G, joi, 23.06.2022 22:04

    https://dailydriven.ro/cele-mai-bune-12-motoare-din-lume

  • Seriff, vineri, 24.06.2022 09:05

    Nu au fost de munca geniule, au fost personale, au fost masini foarte ok, chiar fiabile, probleme au toate masinile, poti avea probleme si cu Toyota si cu VW si cu Ford, ce relevanta are marca? Depinde de cum a fost intretinuta si exploatata masina, atat.

  • zagado26, vineri, 24.06.2022 19:14

    Ford Mustang e doar unul şi în nici un caz ăsta, oricât am încerca metafore.

  • Mircea Badea, duminică, 26.06.2022 04:45

    arata ca un focus cocotat.. si in "dive" se baga multi bani dar asta nu inseamna ca si valoreaza atat..

  • Mustang, sâmbătă, 17.12.2022 12:32

    Comentarii de la cand vulpea nu ajunge la struguri zice ca sunt acrii. Detin un astfel de model de o luna, e o incantare pentru pretul ei. Si sta langa un BMW seria 5 de doi ani, pe care am platit 85000E. Nu se compara la niciun capitol. Asa ca carcotasii, treceti printr-un dealership Ford si gratuit va vor lasa sa va uitati la exterior si sa simtiti interiorul.