Ford Tourneo Connect

1.6 Diesel Turbo (TDCI) 115CP Man6 LWB Titanium

Interior

4.0

Spaţiul. Ultima frontieră. Cam asta îţi trece prin minte când te uiţi la un episod din Star Trek. Dar şi când te urci la bordul unui Ford Transit Connect. Mai ales unul cu ampatament lung. Cu aproape 4.9 metri lungime, 2.2 metri lăţime şi 1.9 înălţime, Transit Connect este una dintre cele mai mari utilitare din segmentul mediu. La dimensiuni externe este concurat doar de Volkswagen Caddy Maxi, restul concurenţilor fiind semnificativ mai mici. 

Marele atu al modelului Tourneo Connect sunt uşile culisabile extrem de ample şi cele trei rânduri de scaune modulabile. Toate scaunele culisează şi pot fi rabatate şi pliate în funcţie de nevoie. Sistemul este destul de simplu şi e nevoie doar de puţină atenţie la ordinea manetelor. Scaunele de pe ultimul rând pot fi pliate perfect orizontal pentru a elibara spaţiul pentru bagaje, dacă călătorim doar cu cinci pasageri. Pentru obiecte de mari dimensiuni putem plia două rânduri de scaune, iar atunci avem un spaţiu imens pentru bagaje. Indiferent dacă avem de transportat oameni şi bagaje sau doar cutii de dimensiuni mari, Tourneo Connect se achită fără probleme de sarcina dată. 

În faţă, spaţiul este la fel de mare, iar cel de la volan are la dispoziţie foarte multe spaţii de depozitare, inclusiv unul ascuns în spatele ceasurilor de bord. Indicatoarele sunt familiare celor care au mai avut contact cu modele din familia Ford. Volanul este identic cu cel al modelului Focus, iar consola centrală are comenzile plasate intuitiv. Display-ul central este poate o idee prea mic, dar avem la dispoziţie mufă USB şi climatizare automată. Modelul testat de noi a venit în echiparea de top Titanium, plus o serie de opţionale. Al treilea rând de scaune este disponibil ca opţiune pentru suma de 496 euro, la fel ca şi senzorii de parcare faţă.

  • unckle, joi, 22.05.2014 11:57

    uimitor pretul, uimitor pretul ... incredibil chiar :)

  • lui, joi, 22.05.2014 12:30

    stiu ca nu e chiar aceasi masina, dar un Lodgy diesel in varianta de top e la 50 % din pretul Fordului . 50 % !!! unde naiba vor astia sa ajunga cu preturile ? in zece ani , un Golf o sa atinga pragul de 50000 EU ?

  • legionarul, joi, 22.05.2014 14:38

    e adevarat ca pretul e cam piperat de aici probabil si oferta de reducere de care are parte....dar sa compari masina asta cu un Lodgy tinand cont mai ales de dotari....e ca si cum ai compara Octavia cu C-classe....probabil si varianta entry-level a lui Tourneo e mai dotata ca Lodgy....arata si mai bn....e adevarat ca daca era cv mai ieftina dar tinand cont ca e vorba de varianta de top care cam la orce model ajunge sa fie piperata....de ex Loganul 1.5 dCi Laureate full ajunge aproape de 14.000-15000 de euro! ar da careva atata pe un Logan?eu unul nu

  • Suleyman, joi, 22.05.2014 19:17

    28.000 uratenia asta ? La jumatate pretul imi cumpar o Dacia Dokker care arata mult mai bine si are motorizari pe care si Mercedes le-o pus pe Citanul lor. Pana si 1.2tce cred ca e mai bun ca 1.0 de la Ford, deoarece are 4 cilindrii !

  • kbm, joi, 22.05.2014 22:42

    pana la urma rezervorul are 70 sau 60 de litri ? iar pretul sa ma ierte dumnezeu foarte mare .

  • antonny, joi, 22.05.2014 22:45

    domne scump 25000 euro .......pai hai sa ne uitam prin curtea altora la pretul asta gasim parbriz incalzit ,plafon panoramic din sticlă , s.a.m.d ???

  • nasu_bz, miercuri, 04.06.2014 00:12

    inspaimantator de mare pretul. I-mi place Fordul, dar pretul????? sa fim sinbceri.... nu merita