Tinuta de drum
De obicei, când un model primeşte o variantă hibridă, aceasta are o direcţie mai moale decât modelul original, o suspensie ceva mai moale şi se ”simte” mai greu. Iar cum Honda Jazz nu a fost niciodată cel mai sportiv model din segment, versiunea hibridă a acestuia nu ar fi trebuit să aducă elemente plăcute în discuţie.
Dar japonezii ne-au surprins aici, au întărit bara anti-ruliu faţă şi au echipat maşina cu bielete de direcţie mai groase. Rezultatul este o direcţie plăcută în conducere, care oferă un nivel rezonabil de feedback fără să fie greu de manevrat. Suspensia oferă un nivel ridicat de confort, amortizând destul de bine denivelările obişnuite de pe şoselele româneşti, în timp ce ruliul caroseriei este estompat destul de bine pentru un model fără ambiţii sportive.
Când începem să abordăm virajele cu mai mult aplomb, maşina se dovedeşte a fi în continuare stabilă, cu toate că direcţia este puţin prea moale pentru cei care au ambiţii serioase în materie de sportivitate. Suspensia este evident configurată pentru familişti şi asigurarea unui nivel de confort cât mai bun, dar Jazz Hybrid nu se face de ruşine când îi ceri să meargă mai repede.
7,3 pe autostrada si intre 7,5 si 8,5 in oras in conditii normale. La un pret de 2 Loganuri TCe care consuma mai putin? Ha!