Tehnologie
Senzori de ploaie, senzori de lumină, oglinzi încălzite, reglabile şi pliabile electric, aer condiţionat cu reglare automată, radio CD cu MP3, AUX şi mufă USB, tempomat, geamuri electrice şi închidere centralizată. Nu sunt foarte multe dotări tehnologice, dar ai tot ce îţi trebuie într-o maşină modernă, fie ea hibridă sau nu. Am fi dorit un sistem de pornire fără cheie, să simţim până la capăt avântul tehnologic al lui Jazz Hybrid, dar suntem nevoiţi să ne împăcăm cu o cheie briceag pentru primul hatchback hibrid de clasă mică oferit de Honda.
În raport cu rivalii din segment, Jazz nu aduce nimic special la acest capitol, iar interfaţa sistemului audio, oricât de simplu ar fi aceasta de folosit, nu este tocmai modernă. Am apreciat faptul că tempomatul este accesibil doar de la apăsarea unui buton, cel de +/- de pe partea dreaptă a volanului, o soluţie inteligentă de la Honda care te fereşte de apăsarea unui buton suplimentar pentru a activa acest sistem. Dezactivarea acestuia se face de la un alt buton, montat tot pe volan. Din nefericire, Pe Jazz este prezent şi un limitator de viteză, util în statele europene înţesate cu radare care te taxează pentru fiecare kilometru care depăşeşte limita de viteză stabilită pe segmentul respectiv.
Interfaţa USB a sistemului audio este asigurată printr-o mufă inestetică introdusă în partea inferioară a consolei centrale.
7,3 pe autostrada si intre 7,5 si 8,5 in oras in conditii normale. La un pret de 2 Loganuri TCe care consuma mai putin? Ha!