Design
Versiunea hibridă a lui Jazz este modificată discret în raport cu felul în care arată maşina standard. Avem o grilă faţă schimbată subtil printr-un plastic transparent care înglobează sigla Honda, o bară de protecţie restilizată pentru reducerea coeficientului aerodinamic, alte stopuri şi câteva sigle care subliniază faptul că Jazz-ul din imagini este un hibrid şi nu o maşină obişnuită.
Honda nu a simţit nevoia să le scoată ochii şoferilor din jurul tău cu faptul că eşti la volanul unui hibrid, iar asta este un lucru bun, deoarece înseamnă că hibrizii încep să devină ceva normal şi nu mai este o chestie atât de "extraterestră" să ai o maşină hibridă. Din păcate, aspectul exterior al lui Jazz are deja patru ani de la restilizare, iar asta nu-l avantajează prea mult pe model, indiferent de versiunea sa de motorizare.
Japonezii au prezentat deja un prototip al următoarei generaţii Jazz în luna octombrie, la ediţia din acest an a Salonului Auto de la Paris, respectivul model fiind aşteptat să debuteze în versiune de serie undeva în decursul anului 2015. Până atunci, Yaris Hybrid reuşeşte să fie varianta mai agresivă în acest segment, mai ales că hibridul de la Toyota tocmai a primit o nouă generaţie, cu un design pronunţat.
7,3 pe autostrada si intre 7,5 si 8,5 in oras in conditii normale. La un pret de 2 Loganuri TCe care consuma mai putin? Ha!