Design
Toată gama producătorului coreean este plină de zone nonconformiste și linii angulare. Cam aceasta este linia de design pe care a mers Hyundai în ultimii ani și care i-a asigurat o popularitate mare, mai ales pe piața din România. De aceea acest facelift a venit cu mici schimbări, prin bare de protecție noi, modificări la nivelul blocurilor optice și jante noi.
În partea frontală, bara a fost redesenată și include o nouă grilă, deasupra căreia „domnește” noua siglă Hyundai bidimensională. O noutate pentru facelift este și banda luminoasă LED, care unește farurile. Aceasta încorporează și luminile de semnalizare și este un element de design împrumutat de la noua generație Kona. Pe timpul nopții conferă mașinii un aspect futurist, sau, cum ar spune unii cârcotași, aspect de Robocop.
Pe Bayon îți poți lua jante de 15 sau 16 inch cu un design nou, aerodinamic. Dacă vrei să atragi multe priviri pe drum, recomand să mergi pe culoarea pe care am avut-o și eu pe mașina mea, acest verde numit Lucid Lime. Partea din spate a fost modernizată cu ajutorul noii bare de protecție, care folosește mai puțin plastic negru. Totuși, elementele de protecție în culoarea negru mat au rămas, pentru a proteja mașina în cazul anumitor incidente.
Nu mi-a plăcut niciodată creatura asta, cu atât mai mult la 24.000, chiar dacă, pompos, îi zice suv. Și chiar așa, cine l-o fi categorisit suv? Cine și, mai ales, de ce? Bine, dacă ne gândim că și Mazda cx 3, care este între Stepway și Bayon ca lungime, este considerată suv, fie, hai să înghit gălușca. Dar e crossover toată ziua, zic eu. Mă rog, am tot zis-o categorisirea asta suv, limuzină, sedan, etc. ar trebui să se facă după sistemul american, adică în funcție de volumul interior, nu după lungime/înălțime. Mai ales că nu sunt stabilite nici niște jaloane clare pentru delimitare. Spre exemplu, în cazul de față, stepwy este mai înaltă, dar mai scurtă. Iar chestia cu lumina ambientală chiar m-a dat pe spate. la 79 cp e fix ce trebuie...