Tehnologie

4.5

Fără îndoială, cele două ecrane (cel pentru instrumentarul de bord digital și cel pentru sistemul multimedia) sunt elementele care atrag cel mai mult atenția. Practic, acestea sunt identice cu ce găsești pe modele mult mai scumpe, de la Tucson până la Santa Fe sau Sorento, dar la o scară puțin mai mică.

Instrumentarul de bord digital îți oferă accesul la toate informațiile esențiale cu privire la starea mașinii. Atunci când schimbi modul de condus, ceasurile de bord își schimbă înfățișarea cu animații care rulează fluid și arată bine datorită rezoluției decente.

Totodată, poți să alegi din 4 vederi diferite pentru instrumentar. Ai și o vedere unică, modernă, care îți transformă clasicele ceasuri rotunde de bord în niște cuburi cu un design aparte. Toate ambalate și afișate frumos în partea centrală a ecranului din spatele volanului.

Sistemul multimedia are 10.25 inch, are o grafică îmbunătățită și se mișcă bine, fără a a se bloca. Chiar și așa, e clar că Hyundai a vrut să se axeze mai mult pe funcționalitate și nu pe animații care să te seducă inutil. Dacă înainte majoritatea butoanelor erau fizice și poziționate pe lateralul sistemului multimedia, acum butoanele pentru meniu, media, setări și așa mai departe, sunt cu touchscreen și amplasate în partea de jos a ecranului.

În standard, Bayon vine cu conectivitate Apple CarPlay și Android Auto, dar numai prin cablu. Mare atenție, că ai nevoie de un cablu USB Type-A. Ciudat că Bayon vine și cu un port USB Type-C, dar care este exclusiv pentru încărcare. Sub aceste porturi, Bayon vine și cu o zonă de încărcare wireless pentru telefonul mobil.

  • ds, joi, 29.08.2024 09:03

    Nu mi-a plăcut niciodată creatura asta, cu atât mai mult la 24.000, chiar dacă, pompos, îi zice suv. Și chiar așa, cine l-o fi categorisit suv? Cine și, mai ales, de ce? Bine, dacă ne gândim că și Mazda cx 3, care este între Stepway și Bayon ca lungime, este considerată suv, fie, hai să înghit gălușca. Dar e crossover toată ziua, zic eu. Mă rog, am tot zis-o categorisirea asta suv, limuzină, sedan, etc. ar trebui să se facă după sistemul american, adică în funcție de volumul interior, nu după lungime/înălțime. Mai ales că nu sunt stabilite nici niște jaloane clare pentru delimitare. Spre exemplu, în cazul de față, stepwy este mai înaltă, dar mai scurtă. Iar chestia cu lumina ambientală chiar m-a dat pe spate. la 79 cp e fix ce trebuie...

  • deputy, joi, 29.08.2024 11:23

    urata si scumpa, dupa parerea mea. i se ofera clientului tot felul de briz-brizuri numai motor si cutie calumea nu. e bine ca ai leduri, boxe si tablete :)

  • WOTC, vineri, 30.08.2024 23:56

    Led line, automată, motor turbo 1l, Ce mi-a plăcut: - este bine ,,închegată,, constructiv; - stabilă în curbe; - garda la sol mare; - destul de ,,agilă,, pentru motorul de 1l; - că la banii ăștia are drive mode eco, normal și sport, deși probabil o vei uita pe normal; - ecranele(vizibile și la lumina puternică a zilei), comenzile AC, lumina ambientală, portbagajul, designul părții frontale (noaptea, linia led din față o face deosebită), culorile disponibile, spațiul pentru pasagerii din spate. Ce nu mi-a placut: - consumul uriaș din oraș, pe distanțe scurte de 0,5-1,5km, calculatorul a arătat 11,2, 12,5 și 20l/100km cu AC cuplat; - simți orice denivelare; - spatele urât; - și altele, dar se încadrează la prețul de 21420 euro.