Vizibilitate
Hyundai Bayon are o vizibilitate mai bună la volan față de modelul i20, pe care este bazat. Suprafețele vitrate generoase ajută mult aici, atât în ceea ce privește vizibilitatea în partea din față, din lateral, cât și în spate.
Luneta este înaltă și se dovedește foarte utilă, dar, pe versiunile de top, primești și cameră de marșarier, care cu siguranță te va ajuta. Senzorii de parcare vor interveni și la parcarea cu fața, deși din scaunul șoferului nu vei avea probleme de orientare sau vizibilitate peste capotă.
Nu mi-a plăcut niciodată creatura asta, cu atât mai mult la 24.000, chiar dacă, pompos, îi zice suv. Și chiar așa, cine l-o fi categorisit suv? Cine și, mai ales, de ce? Bine, dacă ne gândim că și Mazda cx 3, care este între Stepway și Bayon ca lungime, este considerată suv, fie, hai să înghit gălușca. Dar e crossover toată ziua, zic eu. Mă rog, am tot zis-o categorisirea asta suv, limuzină, sedan, etc. ar trebui să se facă după sistemul american, adică în funcție de volumul interior, nu după lungime/înălțime. Mai ales că nu sunt stabilite nici niște jaloane clare pentru delimitare. Spre exemplu, în cazul de față, stepwy este mai înaltă, dar mai scurtă. Iar chestia cu lumina ambientală chiar m-a dat pe spate. la 79 cp e fix ce trebuie...