Hyundai i10

1.0 67CP Man Duo S

Interior

4.5

Aceasta este zona unde Hyundai a făcut progrese mai mult decât impresionante în ultima vreme. Am trecut prin multe modele produse de coreeni acum o generaţie, iar plasticul negru şi neplăcut la atingere era uniforma majorităţii modelelor. Acum a venit vremea interioarelor vesele, coloralte, cu plastice moi şi plăcute la atingere. Interiorul este acum mult mai spaţios şi emană un aer modern. Ce-i drept, modelul nostru de test a venit echipat cam cu tot ce se poate pune pe acest automobil. O echipare inferioară va avea un interior poate nu la fel de colorat, dar spaţiul este identic.

Un element impresionant este sunetul cu care se închid portierele. Este un sunet plin asociat cu maşinile de calitate care înlocuieşte zgomotul "ieftin" pe care îl regăseşti la multe modele de oraş. De cele mai multe ori germane. Coreenii şi-au dat seama că acesta este un factor în decizia de cumpărare, iar noul Hyundai i10 oferă portiere care se închid cu un sunet extrem de plăcut. Un plus şi pentru mânerele exterioare sănătos de mari. În această clasă, volanul şi levierul schimbătorului de viteze legate în piele sunt o raritate, dar Hyundai le oferă pe acest nivel de echipare. La fel şi climatizarea automată, computerul de bord şi cheia tip briceag la fel de mare precum cea de la modelul Santa Fe. 

Pe locurile din spate se stă suficient de bine dacă cel de la volan nu are peste 1.80, caz în care spătarul scaunului din faţă va atinge genuchii pasagerilor din spate. Portbagajul este adânc şi foarte mare pentru un automobil de clasă mini, având un volum de 252 litri. Este cel mai mare volum din această clasă, sigurul model concurent care se apropie fiind Fiat Panda, cu 225 litri. 

  • Dacia Plant, vineri, 07.03.2014 12:04

    Chiar imi place masinuta asta. Dar pretul modelului testat cred ca ar ajunge la 15.000.

  • cmg_george, vineri, 07.03.2014 12:39

    @Dacia Plant da.... dar cum trebuie sa scazi 2-3000 euro din pretul listat (pentru ca pare ca asta este strategia Hyundai sa aibe o promotie continua de 2-3000euro) ramane la un pret interesant. Eu insa tot astept sa vina cu 11CRDi pe piticania asta de masina si sa ai un consum urban de 5l/100km

  • Dacia Plant, vineri, 07.03.2014 13:19

    @cmg_george: Din ce am vazut in teste pe i20, motorul 1.1crdi consuma destul de mult, mai ales in exterior la viteze de peste 100km/h , caci este destul de turat.

  • cmg_george, vineri, 07.03.2014 14:29

    @Dacia Plant daca te referi la testele de pe 0-100 aia ii o antireclama pe fata! Oricum pe i20 nu cred ca este o alegere fericita motorul ala insa pe i10 cred ca ar avea o prestanta foarte buna.

  • gp_online, sâmbătă, 08.03.2014 10:04

    Se prezinta ca cel mai reusit model din clasa A, insa problema la aceste masinute ramane aceeasi...PRETUL foarte ridicat.

  • paulietgm, sâmbătă, 08.03.2014 17:38

    Nu pot sa nu remarc ca pretul de baza al masinii asteia mini ( care cred ca-si merita totusi banii) este aprox al unui logan diesel aproape full; nu vrau sa fac reclama, dar cine mai zice ca loganu-i scump ? ( vb de pret de lista )

  • Dacia Plant, duminică, 09.03.2014 16:23

    @cmg_george: Nu cred ca sunt o anti reclama, caci se vede clar consumul realizat... scrie chiar acolo pe cb consumul mediu. Nu pot sa ,,masluiasca" testele.

  • Azazel, luni, 10.03.2014 10:14

    Draga Automarket, Cand faceti comparatie la preturi nu va mai referiti la Opel Adam sau Fiat 500 pentru ca nu prea concureaza cu i10. Concurenti directi ar fi Fiat Panda, VW Up!, Skoda Citigo, Seat Mii, viitorul Twingo. Si apropo, la 9300 de euro cat cere Hyundai pentru baza lui i10, se poate lua Skoda Citigo cu motorul de 1.0 si tot de 60 CP insa cu al doilea nivel de echipare (!) sau se poate lua o versiune de baza, cu motorul de 1.0 si 75 CP si mai raman vreo 400-500 de euro si pentru optionale. Asta daca nu este un impediment pentru tine lipsa aerului conditionat. In rest e o masinuta ok si bine dotata. Dar personal prefer altceva. Am spus mai sus de ce.

  • BaditzaEx, luni, 10.03.2014 13:28

    interesanta masinuta dar scumpa, Spark-ul este mai ieftin iar daca ne uitam la Dacia, Loganul clar este o alegere mai inspirata din orice pct de vedere. Daca Dacia ar scoate un Lastun, la un pret intr-adevar de 5000 eur, ar avea niste vanzari fenomenale

  • mog, luni, 10.03.2014 20:19

    @BaditzaEx: scumpa cand compari cu cine? poate cu Sandero, dar nu cred, e pe acolo. avantaj dacia ca e masina mai mare per total, atat. Spark incepe de la 9700, chiar mai scump cu 400 eur

  • mog, luni, 10.03.2014 20:36

    ah, unde mai pui ca dupa ce ca e mai ieftin decat matizul ala, are si o gramada de dotari in plus...inclusiv A/C pe care sparkul de 9700 eur nu`l are.

  • SNG, luni, 24.03.2014 21:54

    O mare porcarie masina asta ! "Esec" scrie pe ea. Daca s-or gasi cativa fraieri mare minune!