Interior
Aceasta este zona unde Hyundai a făcut progrese mai mult decât impresionante în ultima vreme. Am trecut prin multe modele produse de coreeni acum o generaţie, iar plasticul negru şi neplăcut la atingere era uniforma majorităţii modelelor. Acum a venit vremea interioarelor vesele, coloralte, cu plastice moi şi plăcute la atingere. Interiorul este acum mult mai spaţios şi emană un aer modern. Ce-i drept, modelul nostru de test a venit echipat cam cu tot ce se poate pune pe acest automobil. O echipare inferioară va avea un interior poate nu la fel de colorat, dar spaţiul este identic.
Un element impresionant este sunetul cu care se închid portierele. Este un sunet plin asociat cu maşinile de calitate care înlocuieşte zgomotul "ieftin" pe care îl regăseşti la multe modele de oraş. De cele mai multe ori germane. Coreenii şi-au dat seama că acesta este un factor în decizia de cumpărare, iar noul Hyundai i10 oferă portiere care se închid cu un sunet extrem de plăcut. Un plus şi pentru mânerele exterioare sănătos de mari. În această clasă, volanul şi levierul schimbătorului de viteze legate în piele sunt o raritate, dar Hyundai le oferă pe acest nivel de echipare. La fel şi climatizarea automată, computerul de bord şi cheia tip briceag la fel de mare precum cea de la modelul Santa Fe.
Pe locurile din spate se stă suficient de bine dacă cel de la volan nu are peste 1.80, caz în care spătarul scaunului din faţă va atinge genuchii pasagerilor din spate. Portbagajul este adânc şi foarte mare pentru un automobil de clasă mini, având un volum de 252 litri. Este cel mai mare volum din această clasă, sigurul model concurent care se apropie fiind Fiat Panda, cu 225 litri.
Chiar imi place masinuta asta. Dar pretul modelului testat cred ca ar ajunge la 15.000.