Performante
Nimeni nu se aşteaptă ca aceste mici maşini de oraş să fie nişte rachete de buzunar. Dar nici nu ne place să aibă un ritm de melc. Din propria experienţă pot spune că pragul critic se învârte în jurul cifrei de 60 CP. Ce este peste, se mişcă decent, ce este sub poate fi calificat prea lent. În aceste condiţii, cei 87 CP oferiţi de motorului Kappa de 1.2 litri sunt mai mult decât suficienţi pentru nevoile lui Hyundai i10. Însă asta nu înseamnă că este cea mai rapidă din segment. Dimpotrivă. Cu cele 12.3 secunde necesare pentru a accelera până la 100 de km/h, Hyundai i10 este printre cele mai lente modele din clasa mini.
Cel mai rapid concurent se dovedeşte a fi Fiat-ul 500 doatat cu motorul de 0.9 litri turbo cu doi cilindri. Acest model are nevoie de 11 secunde pentru a atinge 100 km/oră.
Chiar imi place masinuta asta. Dar pretul modelului testat cred ca ar ajunge la 15.000.