Tinuta de drum
Insignia Country Tourer are o gardă la sol ridicată şi scuturi adiţionale care îi dau o alură de SUV. Asta înseamnă că, dacă părăseşti şoseaua şi o iei pe macadam pe modul Normal de rulare, maşina reuşeşte să facă faţă fără probleme, ajutându-se şi de sistemul de tracţiune integrală permanentă. Acesta duce până la 30% din cuplu către roţile din spate pe modul Sport sau chiar până la 100% dacă senzorii simt că aderenţa pe roţile din faţă e zero.
În modul normal, suspensiile sunt confortabile şi "desenate" perfect pentru o familie care are treabă în şi printre oraşele româneşti, chiar dacă spatele este uşor zgomotos la trecerea peste denivelări. Dacă ai nevoie de mai mult decât atât, apasă butonul Tour şi vei avea o maşină numai bună de autostradă, acolo unde virajele se văd doar pe hartă. Pe Sport, caznele şasiului şi ale caroseriei se simt şi se traduc printr-un nivel acceptabil de ruliu, însă acest dezavantaj este contrabalansat perfect de tracţiunea integrală, care nu te lasă să pierzi controlul maşinii şi coboară din roţi să te ajute să treci cu bine peste limite.
Direcţia nu-ţi pune probleme, dar nici nu e cea mai bună din clasă. E ok.
Comentariile sunt de prisos la un opel de 47000 E. Si totusi ar merita daca ai primi la el bonus sediul reprezentantei.