Stormtrooper
Viitorul pur electric, pe care unii îl critică tot mai vocal în România, în timp ce alții îl îmbrățișează din plin prin alte locuri, pare că e timid în a câștiga teren. Totuși, dacă privești puțin înapoi, s-ar putea să observi că unii producători s-au pregătit pentru asta de mult timp.
„Semnele au fost întotdeauna acolo” cum ar spune un personaj cunoscut, dar mulți au decis să le ignore. Inițial, mulți producători au decis să încerce convertirea mașinilor cu combustie internă în versiuni electrice, cu niveluri de succes mai mici sau mai mari. Alții au pariat mult, foarte mult, pe platforme dedicate și încă nu și-au recuperat investiția complet (vezi BMW i3 lansat în 2013).
Cu toate acestea, chiar dacă unele lucruri s-au schimbat de-a lungul timpului, anumiți producători au decis să păstreze o linie constantă, iar Kia este unul dintre ei.
În ziua de azi, foarte multă atenție se duce spre noua lor navă amiral, EV6, pe care am disecat-o și noi într-un test amănunțit. Dar, pe lângă ea, gama Kia mai include câteva modele pur electrice, unul dintre ele aflat chiar la a doua generație.
Deși Kia Soul, ca model de sine stătător, are trei generații, dacă vorbim doar despre versiunile pur electrice, atunci putem număra două.
Deși primul model a părut mai mult ca un experiment, un fel de sondaj de opinie cu mașini pe care le puteai chiar cumpăra, al doilea marchează un pas mare în față. Și este o adevărată declarație de forță.
PREZENTAREA VIDEO A MAȘINII PE CARE AM TESTAT-O
Si uite asa a ajuns sa coste 40k de euro o Kia (am scazut eco-bonusul de la stat) urata rau si cu o autonomie reala iarna de sub 300km dupa cum ati mentionat voi in test. dupa care mai pui calitatea slaba a imaginii pentru marsarier, calitatea indoielnica a materialelor la interior si stai sa te intrebi pe ce dracu dai atatia bani...