Calitate / Pret
Noul Lexus IS pleacă de la 36.100 de euro pe piaţa din România. Vorbim despre o motorizare convenţională însă, pe benzină, de 208 cai putere.
Ceea ce ne-a interesat pe noi, alternativa hibridă, regăsită sub indicativul 300h, este ceva mai piperată. Socotelile încep de la 40.100 de euro, însă un nivel de echipare F-Sport urcă valoarea de achiziţie până la 57.000 de euro cu TVA inclus.
Deşi unii dintre voi nu ştiau, BMW are un răspuns la noul Lexus IS. Se numeşte ActiveHybrid 3 şi, deşi nu-l vedem foarte des pe stradă, promite performanţe mai atrăgătoare decât cele ale lui IS 300h. Modelul german garantează 340 de cai putere şi 400 de Nm. Totul pentru „numai” 56.700 de euro. Deci uşor mai ieftin decât modelul japonez. E drept că şi lista de dotări ar fi ceva mai redusă decât în cazul japonezei, care vine deja cu un pachet F-Sport şi un design impecabil.
Pentru cei care încă mai fac paralela între un diesel şi un hibrid, trebuie să vă spun că printre variante mai puteţi să vă gândiţi la un Audi A4 3.0 TDI de 204 cai putere, care pleacă de la aproape 40.000 de euro.
La 56 de mii s epoate cumpara un GS si e alta masina ! Mi-a placut prima generatie de IS...acesta mi se pare prea agresiv si SF...poate este 10 ani o sa ma obisnuiesc cu el.