
Design
Cred că dacă am căuta o explicație în DEX pentru cuvântul atemporal, am primi o poză cu un model Mazda modern. Așa consider că este design-ul acestor mașini, în special la modele precum Mazda3 sau Mazda6.
Cu siguranță putem cădea de acord că Mazda3 este o mașină extrem de frumoasă, care știe să atragă oameni de orice sex, orice vârstă și din orice pătură socială.
Se pare că producătorul japonez a înțeles foarte bine că a creat o operă de artă, așa că nu se grăbește să facă vreo schimbare drastică de design. Partea frontală are un aspect agresiv și sportiv, semnătura luminoasă este LED, iar în partea de jos avem parte de un spoiler agresiv și o grilă impozantă.
Mazda a devenit sinonimă cu acea culoare roșie specifică, numită Roșu Soul Crystal. Totuși, niponii au încercat să introducă mai multe culori interesante, unele absolut superbe. Dar fără doar și poate, culoarea roșie este stâlpul de rezistență al celor de la Mazda.
În partea din spate, m-am bucurat să văd că am avut parte de două terminații reale ale sistemului de evacuare. Mai mult, dacă te afli în spate când motorul este pornit, vei observa că mașina asta chiar se aude bine.
Iarăși un lucru care a fost mereu diferit la Mazda este semnalizarea. Când toți producătorii făceau semnalizări dinamice, japonezii au zis: „noi facem diferit”. Astfel, semnalizarea pe modelele Mazda pulsează. Practic, pulsează la fel de tare și rapid ca inima ta în momentul în care vezi o Mazda3 în trafic.
Or fi ei Focus, Golf și 308 principalii concurenți la consum și putere dar, sincer, cred că Mazda le dă clasă la toate capitolele. Superbă mașină din toate punctele de vedere: motorizare, estetic, preț.