Tehnologie
Exceptând eliminarea levierului pentru frâna de parcare, interiorul versiunii facelift a modelului Mazda CX-3 este relativ similar cu cel anterior. Ceasurile de bord sunt în continuare dominate de un indicator analogic alături de unul digital, iar configurarea lor diferă în funcție de versiune.
Versiunile de top folosesc un turometru analogic și vitezometru digital, în timp ce la versiunile de echipare medii este invers: vitezometrul este analogic, iar turometrul este digital. Adevărul este că grafica își face simțită vârsta, mai ales că rivalii au primit și primesc generații noi modernizate, dar per total tehnologia prezentă la interior rezistă acceptabil. Pe modelele de top regăsim și un head-up display proiectat pe un mic element din policarbonat care se ridică în fața celui de la volan. Este soluția mai accesibilă la head-up display-urile de top cu proiecție pe parbriz, pe care Mazda le-a introdus pe versiunile 2018 ale lui Mazda 6, de exemplu.
Sistemul multimedia este controlat prin intermediul butonului rotativ de pe consola centrală, iar display-ul central nu are capacitate tactilă. De notat că Mazda CX-3 are faruri și lumini de zi LED, tehnologie care este acum folosită și pentru stopuri.
Consum ridicat in comparatie cu concurentii directi nu reprezinta nimic intr-o lume in care fiecare minte cat poate la consum si emisii. Va fi relevanta o comparatie in standardul WLTP intre aceste modele.