Motor / Transmisie
Filosofia japoneză devine extrem de tentantă. Mirajul orientului atrage tot mai mulţi europeni, gata să se lase cuceriţi de noua tehnologie SkyActiv. Mazda mizează mult pe cartea îmbunătăţirilor aduse dieselurilor, preferând să se ţină departe de versiuni hibride sau electrice.
Dacă ne uităm la performanţele motoarelor sale, înţelegm şi de ce. Unitatea de 2.2 litri şi 150 de cai putere, testată de noi pe CX-5, vine cu o cilindree care ar putea speria publicul la prima vedere. Greşit.
Dacă treceţi peste aparenţe veţi fi răsplătiţi cu un diesel antifonat bine, gata să vă aştearnă la picioare un cuplu de 380 de Nm. Extrem de generoasă oferta şi extrem de rapid livrată, încă de la 1800 de rotaţii.
Asta înseamnă că plaja de resurse este una îndestulătoare, iar reacţiile dinamice ale crossover-ului nu se lasă prea mult aşteptate. Asociate cutiei automate cu şase trepte, resursele sunt servite corespunzător şi etajate cu cap.
Unde mai pui că liniaritatea este una foarte bună, treptele fiind alternate pe nesimţite. Retrogradare se face bine, fără un timp de aşteptare prea mare.
cum se face ca un crossover la care" suspensia nu este calibrata pentru a absorbi atat de bine imperfectiunile unui teren accidentat" primeste cinci stele la tinuta de drum? in text folosesti de cinci ori cuvantul generos cat de generosi au fost cei ce au comandat articolul?