Interior
În interiorul lui Mazda CX-5 nu se întâmplă lucruri spectaculoase. E o reţetă caracterizată prin decenţă şi respect. Ambele sunt sugerate prin materialele folosite, unele moi şi plăcute, altele mai tari, dar robuste şi durabile.
O promisiune pentru calitate sunt şi finisajele, printre cele mai bune din segmentul SUV-urilor de volum. Doar Honda şi, uneori, Volkswagen mai reuşesc să acorde atât de multă atenţie acestui aspect.
E drept că designul este unul tern şi conservator, dar e o chestiune de acomodare şi acceptare a regulilor impuse de un constructor care promite să recupereze la acest capitol pe modelele viitoare.
Habitaclul, în care se simte un miros de nou ce va crea dependenţă pentru mulţi, este bine izolat fonic de vibraţiile şi zgomotul dieselului. Cu toate acestea, la viteze mari, vântul poate şopti uşor poveşti celor din interior.
Scaunele au o susţinere laterală bună, iar locul pentru pasagerii de pe bancheta spate este suficient pentru o călătorie confortabilă. Spaţiile de depozitare sunt şi ele numeroase, dar trebuie să precizăm că la nivelul postierelor suportul pentru sticle este destul de neîncăpător. CX-5 recuperează însă când vine vorba despre un spaţiu destinat telefonului mobil. Acesta este căptuşit şi cu un cauciuc aderent.
Portbagajul este generos, cu o gură de încărcare utilă, însă capacitatea sa de 503 litri păleşte în faţa unor modele ca RAV4 şi CR-V.
cum se face ca un crossover la care" suspensia nu este calibrata pentru a absorbi atat de bine imperfectiunile unui teren accidentat" primeste cinci stele la tinuta de drum? in text folosesti de cinci ori cuvantul generos cat de generosi au fost cei ce au comandat articolul?