MINI Cabrio facelift

2.0 Benzina Turbo 192CP Aut7 Cooper S

Interior

4.0

Scaunele sport sunt oferite standard, iar în cazul de față au fost îmbrăcate în piele Chester Brown (1000 de euro). Suportul lateral oferit este unul bun, iar "îmbrățisările" pe care le oferă atunci când ataci virajele rapid nu te vor dezamăgi.

Instrumentarul de bord nu a suferit modificări odată cu facelift-ul, iar ecranul sistemului multimedia are acum funcții tactile. Astfel, vei putea renunța la controlul sistemului de infotainment cu ajutorul controller-ului rotativ împrumutat de la BMW și poziționat pe tunelul median. La fel ca până acum, în jurul acestuia au fost poziționate o serie de butoane care oferă scurtături în meniul sistemului. În plus, Mini promite și un compartiment special pentru încărcarea wireless a telefoanelor inteligente. Acesta a fost integrat în contiera centrală.

Spațiile de depozitare nu sunt cele mai generoase: găsești suporturi pentru pahare amplasate și proporționate corect, însă în buzunarele ușilor vei putea "înghesui" cel mult o pereche de ochelari și un portofel. Despre poșetele doamnelor nu are rost să vorbim. Le pot amplasa discret pe scaunele din spate. 

Spațiul pentru pasagerii din spate nu-i cel mai generos pe care l-am întâlnit în segmentul mic și același lucru putem spune și despre cei 215 litri ai portbagajului. Totuși, nu trebuie să uităm de faptul că avem în față un model decapotabil, iar mecanismul care ridică și coboară plafonul a influențat decisiv volumul portbagajului.

  • Kirotractor, joi, 14.06.2018 12:21

    Hmm, zero comentarii, deci zero interes - deși mașinuța-i dezirabilă. Evident că și... cumpărabilă doar pentru cei (sau mai ales cele ;-) - aloo, s-aude-n Dorobanți?) cu bani în exces, așa că singura deducție logică ar fi absența lor-pițipoancelor din zona AM. P-o notă ceva mai serioasă, accentele de stil / dotările care dau caracterul așa-zis *lifestyle* Mini-urilor sînt nimerite la fix de BMW (pînă și ipocrizia steagului britanic din stopuri exercită atracția ei.) Că toate astea-s plătite mai scump decît fac nu remarcă oricum nimeni circumscris *targetului* vanitoșilor vizați de marca britanică doar cu numele.

  • mircea, joi, 14.06.2018 12:53

    @Kirotractor N-aș zice că interesul e tocmai zero, dar ai intuit bine: când vine vorba de Mini, reacțiile de pe Automarket au fost dintotdeauna ceva mai rezervate. Nu știu de ce, pentru că marca are poveste, iar mașinile sunt chiar speciale. Probabil pentru prețul lor foarte ridicat.

  • Kirotractor, joi, 14.06.2018 13:48

    @mircea: Cred că ai dreptate - ca (aproape) întotdeauna. ;-) Fiindcă-n restul Europei... mai bănoase Mini vindea de ex. în 2016 de 10 ori (!!!) mai multe Cooper S decît Clio RS. Îți mai zic pe scurt și-o întîmplare distractiv-sugestivă apropo de *ispita Mini*. Înainte să-mi iau Swift-ul Sport 1.6, am probat metodic mai multe alternative - de obicei singur, dar la testul c-un Mini comparabil, deși mult mai scump (Cooper, fără S) am avut nefericita inspirație s-o iau și pe nevastă-mea. Cînd i-am spus la final că-i cel puțin egala Swift-ului (deja probat) în mai toate domeniile, dar nu merită luată (mda, banii bată-i vina), mai să bufnească-n plîns - chiar dacă, după oareșce meditație... financiară, a recunoscut că am oarecum :-))) dreptate. Concluzie inevitabilă: pentru sexul frumos cel puțin, Mini rămîne irezistibil. Dar și pentru destui bărbați (mai ales S / JCW-urile).

  • Megale, miercuri, 05.09.2018 00:03

    Pai cine nu a avut si nu a "rupt" un JCW nu stie . Daca ai bani de gaz,si mentenanta , poti sa incerci una . Bafta la "drum"